CBR 600 potte på CB 500? og Blue flame
Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 01-08-03 11:49

Jeg har hørt at en af gruppens medlemmer (Racer Niels?) har monteret en pote
fra en CBR 600 på en CB 500.
Jeg vil gerne have lidt mere lyd i min CB 500, men det er begrænset
hvormange forskellige potter man kan få til sådan en fætter. Udvalget er
derimod MEGET størrer til cbr'en.
Men kan såden en sættes lige på, eller er det en stor opration?

Hvad med de Blue Flame potter fra www.sportsmc.dk er det noget der dur?

Tobias

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-08-03 17:08

> Hvad med de Blue Flame potter fra www.sportsmc.dk er det noget der
> dur?

Hej Tobias

En brugt CBR 600 potte i årgang 91-98 burde være til at fremskaffe, selv i
Dronninglund

Tommy Fer har købt en blue Flame til sin baby VFR, og han virkede meget
tifreds. Jeg kan dog bedre lide det traditionelle alu/rustfrit stål look.
Louis har to billige potter til en F2, som burde kune passe over på en CB
500. Jeg har set det kunne lade sig gøre.

Kig ved www.louis.de under bestell nr: 10026920 og 10029725. Begge er
larmepotter der ikke kan gå gennem et syn.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-08-03 17:42

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:

> Tommy Fer har købt en blue Flame til sin baby VFR, og han virkede meget
> tifreds. Jeg kan dog bedre lide det traditionelle alu/rustfrit stål look.

Jeg synes så til gengæld at Tommys nye potte ser rigtig fed ud (i
hvert fald, hvis han gad at vaske den :), men sådan er vi jo heldigvis
så forskellige. Jeg har dog ikke hørt den endnu, kun set den nede i
klubben.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 01-08-03 17:50

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> En brugt CBR 600 potte i årgang 91-98 burde være til at fremskaffe, selv i
> Dronninglund
> Mojn
> Jens Bager Jensen

Nogen der har en potte til overstående liggende jeg må prøve?
Helst i nord for Aalborg.

Tobias

Fra : Ninja Rider

Dato : 02-08-03 11:16

Hejsa

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]

De er da umildbart ganske OK!
> tifreds. Jeg kan dog bedre lide det traditionelle alu/rustfrit stål look.

Man giver jo ekstra for at den er farvet. Du kan jo bare købe en i
Rustfri, Carbon, eller Titanium!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk