Skovsøen
Fra : Thomas

Dato : 31-07-03 18:24

Hej NG

Hvor mange cykler dukker egentlig op ved Skovsøen i Odense? Kørte lige forbi
og der var da kommet en del. En skam jeg ikke havde tid til at stoppe op,
for der blev sendt mange misundelige blikke efter min kværn. Men jeres store
superbikes er også ok, så I skal ikke være kede af det. Der kommer nok en
dag hvor I også får realiseret jeres drøm

Mvh

Thomas
Yamaha XS 400 Seca

Fra : Esben Bøll

Dato : 31-07-03 23:02

Tja mon ikke der kommer et par hundrede motorcykler på en god dag.
Jeg er der nede hver torsdag men idag var da også rigtigt fed. Der var
rigtigt mange!!
Godt vejr, god stemning og så selvfølgelig også gnags koncert inde i byen
lidt senere.

MVH Esben Bøll
TA

Fra : Brian

Dato : 01-08-03 00:12

Der var
> rigtigt mange!!

Jeg gik bag en dreng der talte: Fra Broen og op til skoven, og lidt på den
anden side: 160 cykel. (Med forbehold for at han talte forkert.)
Så 200+ har der nok været.

Herlig aften: Mødte en jeg har mødt før, fra Assens. Han kører CB 500... så
vi fik snakket lidt :)

Brian og Honda-Pigen.
(Som NØD at blive luftet, og lød og kørte RIGTIGT godt)

Fra : Megas

Dato : 01-08-03 01:16

Thomas wrote:
> [...]
> min kværn. Men jeres store superbikes er også ok, så I skal ikke være
> kede af det. Der kommer nok en dag hvor I også får realiseret jeres

*Suuuuuuuk* "Hvad koster mon Seca´en i det vindue.. Et sødt & bedååårende
dyr, jeg håber den ikke er for dyyyr"

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-08-03 07:28

"Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk> writes:

> *Suuuuuuuk* "Hvad koster mon Seca´en i det vindue.. Et sødt & bedååårende
> dyr, jeg håber den ikke er for dyyyr"

"Du skulle købe dig en Seca ja... vi vil gerne ha', noget at grine af"

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de