MC Svinene hos Aagesen :))
Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-07-03 16:47

Fra : Cykellapper

Dato : 31-07-03 19:50

Den Thu, 31 Jul 2003 17:47:24 +0200. skrev Thomas Hjort:

> http://makeashorterlink.com/?L27225375
>

> Mvh Thomas
> SV650S

Ja, svinene er temmeligt sjove.

Jeg sidder osse lige og får en lille pivvert...

Preben
(Cykellapper)

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 31-07-03 22:47

Har ikke lige det plug-in der skal til at se det :-/ men må jeg andbefale
http://tinyurl.com i stedet? Det skulle blive til http://tinyurl.com/io8d
som er kortere endnu, og så er viderestillingen hurtigere hehe

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-08-03 01:13

"Daniel Nielsen" <mymaster_REMOVE_@city.dk> writes:

> Har ikke lige det plug-in der skal til at se det :-/ men må jeg andbefale
> http://tinyurl.com i stedet? Det skulle blive til http://tinyurl.com/io8d
> som er kortere endnu, og så er viderestillingen hurtigere hehe

Må jeg i stedet anbefale et direkte link, så har vi andre også en god
chance for at se hvad der linkes til, og om det er noget vi gider at
klikke hen til. Hvis det er fordi du er bange for at din newsreader
ombryder linket forkert, så ret i opsætningen af din newsreader.

Denne tråd startede fx med et link til:
<http://www.dr.dk/skum/roev/player.asp?src=http://www.dr.dk/skum/_arkiv/goroevgoweekend/rockerne8.ram&size=medium>

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Boya

Dato : 31-07-03 22:49

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?L27225375
>

> Mvh Thomas
> SV650S

Papegøjelort og store Bowlingpatter. Prøv ligeledes Rocker spillet :
http://www.dr.dk/skum/roev/#popspil

Hilsen Bo YA

Fra : Ole Sørensen

Dato : 01-08-03 13:00

> Papegøjelort og store Bowlingpatter. Prøv ligeledes Rocker spillet :
> http://www.dr.dk/skum/roev/#popspil

- For griner!

Fra : Geely Motor

Dato : 01-08-03 15:17

Sidder faktisk og overvejer, at give rockergruppenen "Svinene" flok Geely
motorcykler på afbetaling (griner).

Vh.

Ove

Geely Motor

www.geely.dk

PS. Måske Per skulle have en Geely ATV, så han kan medbringe hans
"piverttaske"

PPS. Har lige besøgt "Mad Motor" - en butik i Hania på Kreta. De solgte
tundele til Honda Cubs (do. Geely Zebra). Købte et rimeligt vildt kit: 3
ventilet topstykke med skrap knast, poleret indsugningsport, ligeledes
poleret inndsugningsstuds, Energy udstødning, 28mm karburator + KN-filter og
diverse gearinger. Glæder mig meget til at få der sat på. Prøvede en med
samme kit dog uden 3V topstykket - den røg på baghjul i 2. gear hvis man gav
den fuldt "øre" Fik næsten "speedway-maskine-fornemmelse" af motorens gang
og lyd.

Fra : Biker-Torben®

Dato : 01-08-03 17:04

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> http://makeashorterlink.com/?L27225375
>
> Mvh Thomas
> SV650S

Uha, det er go' underholdning. Herligt gensyn...

Biker-Torben
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-07-03 18:41

Thomas Hjort wrote:
> http://makeashorterlink.com/?L27225375

Hint: Generelt er en beskrivelse af linket en god ting, hvilket især er
vigtigt, hvis makea... bruges.

Streaming video er ikke lige sagen over en modem (bwadr!)-forbindelse :-/
--
mvh Jes Vestervang - på ferie hos forældrene...

Fra : Ninja Rider

Dato : 01-08-03 16:40

Hejsa

> http://makeashorterlink.com/?L27225375

Grineren!.... Men for 650,- om måneden i 8 år, ville jeg nu da godt købe
4MC'er!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk