Is på langelinie kl. 18?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-07-03 16:00

Hej alle,

Nogen her i gruppen man kan forvente at møde på Langelinie kl. 18?

Dejligt er vejret jo - og en is kan man jo altid spise.

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-07-03 20:51

Tony Lorentzen wrote:
> Nogen her i gruppen man kan forvente at møde på Langelinie kl. 18?
> Dejligt er vejret jo - og en is kan man jo altid spise.

Nej, men hvis du kommer kl. 20-21 så er jeg der ...

// Hans, der sender sit indlæg et par timer eller 3 for sent.
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Futte & Co.

Dato : 01-08-03 14:46

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Hej alle,
>
> Nogen her i gruppen man kan forvente at møde på Langelinie kl. 18?
>
> Dejligt er vejret jo - og en is kan man jo altid spise.
>
> --
Hej Tony

Tak for tilbuddet, det må blive en anden gang.
Sommerhuset kalder og lokker med en græstæskemaskine
og en grill

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975