sort eller sort
Fra : Kim Olsen

Dato : 30-07-03 18:37

Er der en der kan hjælpe mig med et farvenr. til en DKW RT125/2E 1953.

Ja ja jeg ved godt er den skal være sort. - - Men sort er vel ikke bare
sort.

Ved samme lejlighed har jeg set fælge både i forkromede og i sortmalede.
Hvad er det rigtige til årgangen?

Hilsen

Kim Olsen
Geely Boss 150, 2003 (der bare kører)
DKW RT125/2E 1953, (der nu er helt adskilt og klar til slibning og ikke
mindst maling.)

Fra : Steffler@Home

Dato : 30-07-03 19:57

Kim Olsen wrote:
> Er der en der kan hjælpe mig med et farvenr. til en DKW RT125/2E 1953.
>
> Ja ja jeg ved godt er den skal være sort. - - Men sort er vel ikke
> bare sort.

Jow

> Ved samme lejlighed har jeg set fælge både i forkromede og i
> sortmalede. Hvad er det rigtige til årgangen?

Prøv at kigge på den her side.. Tror manden der kører den
ved lidt for meget om DKW.. Mon ikke han kan hjælpe ?
http://www.dkw-geyer.com/DKW-Geyer/d/technik/dkwtypen.htm#top09

/S

Fra : Armand

Dato : 30-07-03 23:22

Kim Olsen <kim.olsen@sport.dk> skrev i en
> Er der en der kan hjælpe mig med et farvenr. til en DKW RT125/2E 1953.
>
> Ja ja jeg ved godt er den skal være sort. - - Men sort er vel ikke bare
> sort.

Hæ!
Minder mig om da en kammerat og jeg var ved farvehandleren efter lak til
hans forestående omlakering:
Jens: "jeg skal have en sort lak - Sådan en rigtig sort, sort"!
Den emsige ekspedient: "Der findes kun én sort, alle andre er grønne eller
blå, og den har vi (tilfældigvis)"

--
Armand.