Er der stemning for en mindre fællestur i ~
Fra : Moller

Dato : 30-07-03 14:33

heysa,
Efter den lange tur i går, er der så nogen som kan har lyst til en
mindre tur i aften ????

Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke op
også :) så vil jeg da tage MZ'en med :)

VH
Lars Molnit

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 14:32

Moller wrote:
> [...]
> mindre tur i aften ????
>
> Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke
> op også :) så vil jeg da tage MZ'en med :)

Jeg er frisk på en tur rundt om søerne

--
Megas - *i kondi-hjørnet*

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 30-07-03 14:50

Hvor starter turen? :)

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 14:54

Martin K. Gammelholm wrote:
> Hvor starter turen? :)

Den franske café ved Sortedamsdosseringen evt.?

Må lige indskyde at jeg bruger 1/2time for at nå alle søerne rundt
Har ik råd til "oktanboost i tanken"

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 30-07-03 15:02

mm ja, hvad er det LIGE den franske cafe er?
Kan man få LIDT mere info? :)

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 15:07

Martin K. Gammelholm wrote:
> mm ja, hvad er det LIGE den franske cafe er?
> Kan man få LIDT mere info? :)

Oki, den Franske café ligger lige ud til sortedamssøen, oppe ved
Østerbrogade, på Østerbro, i København & det er en café, sårn et sted man
drikker kaf´.. :D & hvis du ikke kender "søerne" så er det altså en løbetur
herinde i city, fra østerbro til vesterbro, via nørrebro & tilbage igen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-07-03 15:20

"Megas" <Megas*NOSPAM*@email.dk> writes:

> hvis du ikke kender "søerne" så er det altså en løbetur herinde i city,
> fra østerbro til vesterbro, via nørrebro & tilbage igen

Sært. Jeg troede søerne var huller i jorden fyldt med vand

Jeg har ved flere lejligheder gået rundt - jeg anede ikke det var et krav
at man løb

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 15:22

Mikkel Christensen wrote:

> Sært. Jeg troede søerne var huller i jorden fyldt med vand
>
> Jeg har ved flere lejligheder gået rundt - jeg anede ikke det var et
> krav at man løb

Oki, man KAN da godt gå Nå, jeg skynder mig ud af debatten inden jeg
blir flamet for at ødelægge subject helt..

--
Megas

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-07-03 15:41

> Oki, man KAN da godt gå Nå, jeg skynder mig ud af debatten inden jeg
> blir flamet for at ødelægge subject helt..

Hehe, ja jeg smutter også igen. Jeg er jo som sådan i den anden ende af
landet og selvom Kawasakier er de hurtigste (og bedste) motorcykler
i hele verden kan jeg altså ikke nå frem i tide.

Fra : Moller

Dato : 30-07-03 15:17

> Jeg er frisk på en tur rundt om søerne

hmmm, det er ikke en motions gruppe :)

VH
Lars Molnit
Som syntes motion er at tage en bandit 1200 S op på central støttebenet
:) og ned igen.

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 15:19

Moller wrote:

> hmmm, det er ikke en motions gruppe :)
>
> VH
> Lars Molnit
> Som syntes motion er at tage en bandit 1200 S op på central
> støttebenet :) og ned igen.

Sorry Lars, blev bare frustreret over ikke at kunne lege med Ha en fed
tur

--

Megas *1takts cigaret-rygende rugbrødsmotor*

Fra : Moller

Dato : 30-07-03 15:31

> Sorry Lars, blev bare frustreret over ikke at kunne lege med Ha en
fed
> tur

hmmm, havde du ikke en MC da ??? eller husker jeg forkert ???

VH
Lars Molnit

Fra : Megas

Dato : 30-07-03 15:33

Moller wrote:

> hmmm, havde du ikke en MC da ??? eller husker jeg forkert ???
>
> VH
> Lars Molnit

Nej desværre ingen for tiden Men jeg skal til & igang med et sjovt
mc-projekt sammen med en anden herinde fra dfm, har en motor liggende som vi
smider i hans stel & så kan han beholde skidtet, bare jeg får den første tur
på dyret *G* Men det skal vi nok poste mere om når vi kommer igang

--
Megas *1takts cigaret-rygende rugbrødsmotor*

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 30-07-03 15:22

haha motionsgruppe :D
Nå men, siden jeg er fra Århus, skal I nok ikke regne med jeg gider køre til
KBH for at løbe, gå eller måske køre rundt om en af disse søer? :D

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : stefan

Dato : 30-07-03 15:13

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindre tur i aften ????
>
> Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke op

Hvornår skulle turen finde sted?

Stefan
RF600R

Fra : Moller

Dato : 30-07-03 15:22

> Hvornår skulle turen finde sted?

De sidste par gange, så har kl 19 passede meget godt på aften hverdags
turende, så kan de fleste nå hjem fra arbejde osv... :)

Så er det mere hva der er stemning for, om det blir bare en hygge sludre
tur ind til langelinie, eller om vi skal ud og finde sjove veje osv...

VH
Lars Molnit

Fra : stefan

Dato : 30-07-03 15:55

> De sidste par gange, så har kl 19 passede meget godt på aften hverdags
> turende, så kan de fleste nå hjem fra arbejde osv... :)

Udemærket. Jeg er der.
Det har nok ikke så stor betydning kl 19, men tidligere idag, blev en
kammerat og jeg stoppet af politiet inde i kbh, og jeg har hørt fra andre at
de er oppe på dupperne i øjeblikket, så man må hellere køre nogenlunde
roligt.
Min kammerat fik forresten en bøde på 1500.- han kørte dog også 80.

Stefan
RF600R

Fra : Moller

Dato : 30-07-03 16:19

> Udemærket. Jeg er der.

æv, må nok trække i land :( .... gratis gril mad siger man ikke nej til
som fattig studerende :)

> [...]
> roligt.
> Min kammerat fik forresten en bøde på 1500.- han kørte dog også 80.

hmmm, halv SU efter skat :) det gør ondt

VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-07-03 16:15

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> Efter den lange tur i går, er der så nogen som kan har lyst til en
> mindre tur i aften ????

Jeg kunne godt være frisk på en lille tur til Langelinje eller noget i
den stil, men ikke nogen længere tur til mig i dag.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-07-03 15:18

Moller wrote:
> Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke op
> også :) så vil jeg da tage MZ'en med :)

Desværre bliver jeg nok nød til at lave noget arbejde.. selvom jeg
ikke er meget for det ..

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : wheeler

Dato : 31-07-03 21:09

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke op
> også :) så vil jeg da tage MZ'en med :)

[KLIP]

Er det nu man skal være fornærmet over at blive sat i bås med
MZ-segmentet....har din måske YPVS-ventil

Jeg var desværre forhindret i at møde op, men de har jo lovet perfekt vejr i
dagene, der kommer, så jeg er på og gerne på 2T'eren, når bare vi holder os
til Københavns grusgrave og omegn - 125'eren står stadig og sveder efter
sidste gang den var på Klemmen og skulle hænge på Tonys svedige Divy! =
--
Wheeler
Fjern "[remove this]" i mailadresse ved direkte svar

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-07-03 21:11

wheeler wrote:
> Er det nu man skal være fornærmet over at blive sat i bås med
> MZ-segmentet....har din måske YPVS-ventil

Min har en endog meget utæt YPVS-ventil lige i øjeblikket .. :o/
Jeg må vist hellere besøge Aagesen imorgen, og se om jeg kan få
nogle tætninger.

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hekto

Dato : 31-07-03 21:28

In article <mHeWa.320$km2.192@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> Er det nu man skal være fornærmet over at blive sat i bås med
> MZ-segmentet....har din måske YPVS-ventil

Nå, ja hva'???

Min gamle GS'er bruger ikke engang så meget olie, at man kan kalde den
for en 2T'er.

Faktisk har jeg lige opfundet en 'Skrot-oiler' der pøser olie på kæden
hele døgnet, bare for at dæmpe abstinenserne!!! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-08-03 00:25

wheeler wrote:

> Er det nu man skal være fornærmet over at blive sat i bås med
> MZ-segmentet....har din måske YPVS-ventil

Hehe... Føler man sig truffet?

> [...]
> vi holder os til Københavns grusgrave og omegn - 125'eren står
> stadig og sveder efter sidste gang den var på Klemmen og skulle hænge

Ja - uha den kan mase sådan en Divvy Fazeren er heller ikke helt dårlig
(0-120 i 1. gear)

--
Tony
Fazer Grande

Fra : Hekto

Dato : 31-07-03 21:26

In article <3f27c856$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, Moller says...
> [...]
> mindre tur i aften ????
>
> Måske 2 takts folket ala, hans, wheeler, hekto osv... kunne dukke op

Ville gerne have været på en tur; men da jeg/vi har været afsted hver
aften, siden fredag, så var der dømt MC-fri aften!

Prøv igen!