Service BMW priser
Fra : mcisten

Dato : 30-07-03 08:35

Hej med jer

Jeg har lige givet dkk 1400 for et 30.000 km service på min bmw (2000
årgang) med olie og filter i sverige (Autoriseret bmw værksted)

Ved nogle hvad prisen er for et tilsvarende service på et autoriseret bmw
værksted i danmark ?

Mvh Mcisten

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-03 22:58

On Wed, 30 Jul 2003 09:34:47 +0200, "mcisten"
<mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote:

> [...]
>årgang) med olie og filter i sverige (Autoriseret bmw værksted)
>
>Ved nogle hvad prisen er for et tilsvarende service på et autoriseret bmw

Du næver ikke hvad det er fore en maskine du fik lavet service på og
hvad service indebær ...

Men helt sikkert det lyder da interessant.....

Jeg mener ca 3000,- for et stort service 30000km

Fra : mcisten

Dato : 31-07-03 07:51

en bmw 1150gs

olie skiftet, filter, luftfiler, justeret ventiler, aflæst computeren,
skiftet olie i kardan og gennemgået bremser mv. for fejl.

Det var to timer + reservedele jeg betalte for.

Hvis det er billigt vil jeg nok tage til sverige igen næste gang. (bor i kbh
så det er tæt på)

Mvh Mcisten.

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 08:58

lyder godt

hvis de ellers er samvittighedsfulde...
Tror sørme jeg vil ovefveje at fortsætte forbi kbh og tage til malmø

Hvor var det nu du sagde at værkstedet lå ?

/Jannik

On Thu, 31 Jul 2003 08:50:39 +0200, "mcisten"

Fra : mcisten

Dato : 31-07-03 12:39

MALMÖ

Lindströms Motor Kenneth Brink AB
Magasinsgatan 7, Limhamn
Tel: 040-15 42 97
Fax: 040-15 42 86

Jeg betalte præcis 1633 sek for 30.000 km service denne gang.

Fra : TH

Dato : 18-08-03 16:48

Hej.

Jeg har givet 4.145 kroner for et 30.000 km service på min BMW R1150RT '01.

Jeg har i øvrigt solgt RT'eren, fordi jeg blev træt af boksermotoren, der
forbrænder olie (1 liter/10.000 km), er usmidig og kører ujævnt.

MC-hilsen

TH.

Fra : mcisten

Dato : 19-08-03 09:50

Jeg gav 1400 for et 30.000 km eftersyn på min bmw r1150gs 00 i sverige.

Min brænder ikke olie , har dog oplevet at den brugte en kvart liter på 5000
km sommerferie tur, men det var også med kø kørsel i 30 graders varme.
Jeg kan ikke genkende din kommentar med at den er usmidig og ujævn (det må
være samme motor som på min) , min glider perfekt , trækker allerede fra
1500 rpm og kører 110 km/t jævnt ved 3000 rpm.

Det jeg synes der er en ulempe , er at der er megen motorstøj fordi den er
luftkølet og at den heller ikke er så glad for køer i varmt vejr. Men sådan
er alle luftkølede motorer.

Jeg fik forresten sat noget nyt "relæ" i et par måneder efter jeg købte den
som iflg. mekanikeren skulle løse ujævn motorgang,(det gjorde de automatisk
ved service da det var meldt ud fra BMW fabrikkerne som en fabriksfejl) men
jeg går ud fra det er monteret som standard på din da det er en 01. Min var
jo en af de første de producerede.

Det er den bedste motorcykel jeg har haft i mine 25 år som motorcyklist !

Den har selvfølgelig også sine fejl men total set er den perfekt til min
kørsel og mit behov.

Mvh mcisten