Tak for kaffe :-)
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 30-07-03 08:11

Hej DFM

Jeg vil lige sige tak for en god tur til dem der kørte med PMC i går aftes.
Vi fik kørt nogle af de små snoede ud til Skibby på Hornsherredet og
derefter den lige vej til Prejlerup ud til Dots, på den anden side af
Holbæk, hvor vi fik kaffe. Vi fik set den gård Dots lejer med tilhørende 10
tønder land eng/cross bane. Hun giver forresten mindre end jeg gav for en
30m2 kollegielejlighed i Lyngby

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Bjørn S

Dato : 30-07-03 08:30

"Jens Jacob Bager Jensen" skrev

> Jeg vil lige sige tak for en god tur til dem der kørte med PMC i går
aftes.
> Vi fik kørt nogle af de små snoede ud til Skibby på Hornsherredet og

Så håber jeg der kommer lidt turbilleder, og en ny tur en anden gang
- jeg vil oss med ! - men når man har Honda så.....

--
/Bjørn - Ducati 900S og Honda NTV-nu i stumper

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-07-03 08:51

Bjørn S wrote:

> Så håber jeg der kommer lidt turbilleder, og en ny tur en anden gang
> - jeg vil oss med ! - men når man har Honda så.....

Så er det jo godt at du har en Duc til at køre på når der skal skrues i
Honda`en

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Bjørn S

Dato : 30-07-03 09:06

"D@n Dethlefsen" skrev
> Så er det jo godt at du har en Duc til at køre på når der skal skrues i
> Honda`en

Joda, det er bare svært at gøre begge dele
Hej, hvorfor var du ikke på toppen ? - eller var du ? Der var endel 748'ere
der oppe.

--
/Bjørn

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 30-07-03 09:24

Bjørn S wrote:
> Hej, hvorfor var du ikke på toppen ? - eller var du ? Der var endel
> 748'ere der oppe.

Nej jeg var desværre ikke TPT, pga af arbejde & familieferie.
Mødte dog Bager + kærste + kammerat hos Roberts Mc om Torsdag`en hvor de var
på vej til MC Chafførerne (Armand)
Ja 748`eren er ved at blive hver mands eje

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 30-07-03 12:42

Der er lidt at se her http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=266

--
Tony
FZS1000

Fra : dots

Dato : 30-07-03 18:32

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> Så håber jeg der kommer lidt turbilleder, og en ny tur en anden gang
> - jeg vil oss med ! - men når man har Honda så.....

Jeg har også Honda - det er da bare noget der virker

dots

Fra : Futte & Co.

Dato : 30-07-03 14:54

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
10
> tønder land eng/cross bane. Hun giver forresten mindre end jeg gav for en

Sæ'æl tak, en go' lang tur i hug'li sæ'ælskav.
Det bliver ikke sidste gang i'eeen kyø'er mæ'e.
Hvis altså udgangen bevilges

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : dots

Dato : 30-07-03 18:31

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi fik kørt nogle af de små snoede ud til Skibby på Hornsherredet og
> derefter den lige vej til Prejlerup ud til Dots, på den anden side af

Og det var rigtig hyg'ligt - I er altid velkomne en anden gang

dots