Randerstur (Føtex) i aften?
Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 29-07-03 11:16

Hey Østjylland!

Er der ikke stemning for en 'Føtextur' i aften kl. 19.00 på Mariagervej
Vi kommer!

/H@ns Erik :)
www.mcpilots.dk

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-07-03 13:26

Hejsa

> Er der ikke stemning for en 'Føtextur' i aften kl. 19.00 på Mariagervej
> Vi kommer!

Jo, jeg ville da gerne, hvis ikke det var fordi at jeg har fået noget
lort i øjet, og går med klap for det ene øje.
Det er Deleme ikke nemt at bedøme afstande med et øje, så jeg tør ik
rigtigt at køre i dag!

Forresten.... Er det jer der normalt køre der fra om tirsdagen?
Jeg kom forsent sidste uge, det svære.

Mvh Emil
--
Der føler sig MEGET handikappet i dag.
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : anrs

Dato : 29-07-03 13:44

> [...]
> lort i øjet, og går med klap for det ene øje.
> Det er Deleme ikke nemt at bedøme afstande med et øje, så jeg tør ik

synd - jeg har faktisk ventet på at se ZX6R tidligere på året.

> Forresten.... Er det jer der normalt køre der fra om tirsdagen?
> Jeg kom forsent sidste uge, det svære.

Jeg tror ikke det er nogen der specielt "står for" Føtexturen. Der kommer
mange forskellige mennesker og der er ikke altid én der har planlagt en
tur - men der bliver altid kørt - de mest fantastiske ture. Straks man er
uden for Randers dukker der nye udsigter og snoede veje op - jeg er
forundret hver gang.

anrs
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=25

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-07-03 22:12

Hejsa

anrs wrote:
> synd - jeg har faktisk ventet på at se ZX6R tidligere på året.

Ja, det har hele året været min mening, men jeg har endten ikke haft
tid, eller først kommet i tanke om det når det var forsent! Nu har jeg i
en uge gået og tænkt på at jeg skulle med, men så bliver man pludselig
sygemeldt! ØV... Men Næste uge.... Så skulle jeg gerne være med!

> [...]
> tur - men der bliver altid kørt - de mest fantastiske ture. Straks man er
> uden for Randers dukker der nye udsigter og snoede veje op - jeg er

Ja, det er der faktisk. Jeg ligger selv og "tullere" rundt på nye veje
hver uge. Men det er jo ikke altid sjovt at køre alene!

I'll Be Back!......

Mvh Emil

Fra : anrs

Dato : 29-07-03 13:38

Hans Erik Elley - mcpilots.dk wrote:
> Hey Østjylland!
>
> Er der ikke stemning for en 'Føtextur' i aften kl. 19.00 på
> Mariagervej
> Vi kommer!
>
> /H@ns Erik :)
> www.mcpilots.dk

Det lyder hyggeligt. Er det selvføgeligt også.

Fra : Brian Kjær

Dato : 29-07-03 16:18

Uhh, jeg ville gerne, har lige fået min Mc hjem fra Tyskland, men har ingen
prøveplade, så det må blive en anden dag

/Brian

_____

Fra : Hans Erik Elley - mc~

Dato : 30-07-03 22:07