En fællestur i det kanon goe vejr i aften ~
Fra : Moller

Dato : 29-07-03 08:40

Hva med en fællestur :) kl 19. fra S huset på DTU i aften ???

Jeg er helt vildt opsat på at nyde det goe vejr, så hvis nogen af jer
andre også er med på den :) så mød op, det blir sjovt :) men det er det jo
altid når man køre på MC'en :)

Så mangler vi bare rute forslag :)

VH
Lars Molnit

Fra : Bjørn S

Dato : 29-07-03 09:47

"Moller" skrev
> Så mangler vi bare rute forslag :)

Jeg stiller, hvis jeg kommer nogen vej med mit planlagte skrueri på gamle
Honda, og resultaterne ikke er for nedslående :-/

Hvad med noget i rætning Holbæk ? Tisvildeleje er også fint når vejret
spiller ... Jeg tror vi skal regne med noget med max 3 timer for at bevare
dagslyset.
Ellers er der jo landevejen til Roskilde.

--
/Bjørn

Fra : Moller

Dato : 29-07-03 10:09

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Moller" skrev
>
> Jeg stiller, hvis jeg kommer nogen vej med mit planlagte skrueri på gamle
> Honda, og resultaterne ikke er for nedslående :-/

har du også en honda ?

> Hvad med noget i rætning Holbæk ? Tisvildeleje er også fint når vejret
> spiller ... Jeg tror vi skal regne med noget med max 3 timer for at bevare
> dagslyset.

Holbæk lyder som en go ide, kan man få Is deromkring ???sådan som
vilestop :)

> Ellers er der jo landevejen til Roskilde.

hmmm, håber ikke det er roskildevej du mener :) den er da dødens pølse,
men mener at der er nogen okay veje fra lyngby til roskilde... Bager kommer
også, mener han kan det stykke :)

VH
Lars Molnit

Fra : Brian

Dato : 29-07-03 10:06

> Jeg stiller, hvis jeg kommer nogen vej med mit planlagte skrueri på gamle
> Honda, og resultaterne ikke er for nedslående :-/

Findes der noget bedre end at skrue på Gamle Hondaer? *G*
Brian og Honda-Pigen.
(Som tager en tur helt alene i aften, da de begge er på Sydfyn)

Fra : Bjørn S

Dato : 29-07-03 22:50

"Brian" skrev

> Findes der noget bedre end at skrue på Gamle Hondaer? *G*

Jaaaaaaa ! For eksempel køre på fællestur med DFM ... og en hel masse andet
jeg også heller vil bruge livet på

Håber i alle fik en fin tur, jeg er først lige kommet ind ad døren nu.
Smart med mono bagsvinger og kardan ? Joda, indtil det skal demonteres....
:-/
--
/Bjørn

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-07-03 14:45

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> Jeg stiller, hvis jeg kommer nogen vej med mit planlagte skrueri på gamle
> Honda, og resultaterne ikke er for nedslående :-/

Jamen'eeee, hvis det er en tur for gamle "fine" Honda'er, så må jeg da
vist
ansøge om uledsaget udgang omkring 18.30.
Så mangler jeg bare en forklaring på " S huset på DTU "

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Moller

Dato : 29-07-03 14:51

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> [...]
> vist
> ansøge om uledsaget udgang omkring 18.30.
> Så mangler jeg bare en forklaring på " S huset på DTU "

http://www.pmc.dk/kort.htm

Der er et flot billede hvor det er :) og vi glæder os da helt klart til
at se flere gamle flotte maskiner i flokken :)

VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-03 12:57

Moller wrote:

> Hva med en fællestur :) kl 19. fra S huset på DTU i aften ???

Cool - jeg er på! Ja nogle ture omkring Roskilde og op mod Holbæk ville være
super!

Kan vi ikke også aftale at alle møder op med fyldt tank så vi kan tanke
samtidigt senere på turen?

--
Tony
Fazer 1000

Fra : Moller

Dato : 29-07-03 13:05

> Kan vi ikke også aftale at alle møder op med fyldt tank så vi kan tanke
> samtidigt senere på turen?

der er en tankstation ca. 500m fra hvor vi starter... så der er ingen
undskyldning for ikke at ha tanket inden man kommer :)

Men nogen af os glemmer det alligevel :( men som sagt, så er det en go
ide med fuld tank når man kommer :)

VH
Lars Molnit

Fra : dots

Dato : 29-07-03 14:33

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Cool - jeg er på! Ja nogle ture omkring Roskilde og op mod Holbæk ville
være
> super!

Hvis I er friske på 15-18 km nord for Holbæk ad Nykøbibgvejen, så gi'r jeg
en kande kaffe

dots

Fra : Moller

Dato : 29-07-03 14:37

> Hvis I er friske på 15-18 km nord for Holbæk ad Nykøbibgvejen, så gi'r jeg
> en kande kaffe

Det lyder som en kanon ide :) følger du os derop så ??? eller hvordan :)

VH
Lars Molnit

Fra : dots

Dato : 29-07-03 15:23

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder som en kanon ide :) følger du os derop så ??? eller hvordan
:)

Øh, jeg tror i kommer inde fra byen(Kbh) og min Honda CRM125R med knopdæk
kører ikke gerne så hurtigt derude på landevejen ...,men I er meget velkomne
til at kigge ind, det er _laangt_ ude på landet.
Vi kunne evt mødes et sted mellem Holbæk og adr.?

dots

Fra : dots

Dato : 29-07-03 15:28

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi kunne evt mødes et sted mellem Holbæk og adr.?

Mobilbams nr: 5152 9384

dots

Fra : Carsten

Dato : 29-07-03 15:33

Tony Lorentzen wrote:

> Kan vi ikke også aftale at alle møder op med fyldt tank så vi kan tanke
> samtidigt senere på turen?

Øhhh, tanke igen Vil i ud på en 400+ km tur ???

Jeg prøver at nå det, men da jeg stadig er på arbejde når jeg det måske
ikke,

Carsten
ZZR-1100 (røøøød)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-07-03 15:48

Carsten wrote:

> Øhhh, tanke igen Vil i ud på en 400+ km tur ???

Klart nok! Eller... Det var mere for at få signaleret til folk at det er
en god idé at tanke op inden vi kører afsted...

> Jeg prøver at nå det, men da jeg stadig er på arbejde når jeg det
> måske ikke,

Håber vi ses!

Hilsner,

Tony

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-07-03 08:47

> Så mangler vi bare rute forslag :)

Sådan noget er helt og aldeles op til Præsidenten , men jeg er åben for
forslag.

--
Mojn
Jens Bager Jensen