Efterlysning... eller noed
Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 28-07-03 17:07

Er der nogen der har set et flyvende rødt sidedæksel til en gammel Honda
cb750?
Det er sidst set flyve af min mc her i lørdags, og flere eftersøgninger har
intet resultat gevet

Så hvis der er nogen her i NG der ser et rødt V.side sidedæksel ved/på vejen
mellem Jels og Haderslev
eller kender nogen der har et sidedæksel til venstre side på sådan en gammel
cb750 F2 er jeg meget interesseret

--
Mvh Claus
(cb750 f2 årg 77 med ET sidedæksel )

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 28-07-03 17:18

> [...]
> mellem Jels og Haderslev
> eller kender nogen der har et sidedæksel til venstre side på sådan en gammel
----------------
*Loool*
Fed beskrivelse...

Jeg holder øjnene åben her i kolding hvis vinden nu har taget den!

Oliver Bruchhaus.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-07-03 17:47

De må efterhånden ligge overalt i DK..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 29-07-03 20:09

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> De må efterhånden ligge overalt i DK..

JA, og mig som grinte af min far da han tabte højre sídedæksel på vej til
bakkens åbning i år,
nu har jeg da opdaget hvem han griner af nu....

--
Mvh Claus

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 28-07-03 21:53

når du engang finder dit sidedæksel igen kan du evt. bore små huller
i de dersens tapper, og mont. små rørstifter deri,så falder de ik`lige
af igen
jesper
cb500four

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 29-07-03 20:07

"Jesper Hillerup" <jhillerup@xxxesenet.dk> skrev i en meddelelse
> når du engang finder dit sidedæksel igen kan du evt. bore små huller
> i de dersens tapper, og mont. små rørstifter deri,så falder de ik`lige
> [...]
Hej Jesper,det har jeg såmænd os gjort på højre side,så den har jeg stadig,
men i den anden side er der ikke plads!!!

--
Mvh Claus
(cb750 f2 1-sidedæksels modellen http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=92 )

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-07-03 15:07

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcdasl.dk> wrote
in message news:3f254a2d$0$24633$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> cb750?
> Det er sidst set flyve af min mc her i lørdags, og flere eftersøgninger

Jeg skal da nok kigge efter omkring Brøndby, (lige vest for Køvenhaun)
Ellers http://www.davidsilverspares.co.uk/index.html

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975, med nyt dæksel fra dss

Fra : Jesper Hillerup

Dato : 30-07-03 22:29

Futte & Co. wrote:
> [...]
> wrote in message
>
> Jeg skal da nok kigge efter omkring Brøndby, (lige vest for

der er måske også en chance her: www.cbfourclub.de
jesper
cb500four(årg.75)