Lade - Schnabel har ferie
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-07-03 13:09

Jeg skal have nyt laderelæ (igen) til min BB. Men denne gang vil jeg prøve
et fra Schnabel. Men han har ferie. Er der nogen alternativer? Nogen der
kender nogen der har noget
Jeg ville jo gerne snart kunne komme ud og køre igen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hekto

Dato : 28-07-03 13:18

In article <bg33jr$f4u$1@sunsite.dk>, xng@post.cybercity.dk says...
> [...]
> kender nogen der har noget
> Jeg ville jo gerne snart kunne komme ud og køre igen.

Måske en hugger der ligger inde med 'en brugt Schnabel' ... måske er
han meget 'brugt' når han kommer fra ferie??? ;0)

Prøv LC Racing o.s.v. Een eller anden må have fået en cykel ind med
Schnabel på??? (... får jeg så snart den Hopla-nål????)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Morten Lange

Dato : 28-07-03 13:43

> [...]
> kender nogen der har noget
> Jeg ville jo gerne snart kunne komme ud og køre igen.

Jeg mener at Agusta 39 67 82 31 kommer hjem fra ferie onsdag, og så vidt jeg
husker havde han lige inden ferien én liggende til en VFR800. Mon den ikke
også passer på en bb?

Lange

Fra : Futte & Co.

Dato : 28-07-03 14:43

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> kender nogen der har noget
> Jeg ville jo gerne snart kunne komme ud og køre igen.

Prøv hos http://www.mc-elektro.dk/

Jeg kender ikke noget til butikken, men som en mulighed !!

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-07-03 15:23

Det lyder umiddelbart lovende. Har lige snakket med ham.

Fra : Henrik Mønster

Dato : 29-07-03 07:32

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> Nogen der kender nogen der har noget
> Jeg ville jo gerne snart kunne komme ud og køre igen.

Prøv hos Lydmuren - de sælger også dem fra Schnabel.

Vær lige opmærksom på at Schnabel ikke selv anbefaler hans std. model til
VFR800, men en kraftigere model han laver et mindre antal af. Ved ikke om en
BB har lige så kraftig en generator, men det lyder sansynligt.

Da han skulle skifte min (VFR800) stod han og kiggede på original laderen
med kølefinner und alles, og sagde at hvis den er brændt af, så skal der
vist en af de kraftige til

/Henrik

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-07-03 12:47

Hmm, ja nu har jeg fået at vide at Schnabel passer direkte og at
MC-elektro's kræver en smule tilpasning.

Men jeg kan ikke komme igennem til Lydmuren. Har både ringet og også skrevet
en mail. Men de tager ikke telefonen, har de specielle åbningstider e.l. ?

Fra : MKS - 74

Dato : 29-07-03 13:14

On Tue, 29 Jul 2003 13:46:58 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Men jeg kan ikke komme igennem til Lydmuren. Har både ringet og også skrevet
>en mail. Men de tager ikke telefonen, har de specielle åbningstider e.l. ?

Ferielukket den 26. juli til den 10. august ...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-07-03 15:32

DAMN. Schnabel er åbenbart lig med ferie.

Fra : Steen Gruby

Dato : 29-07-03 21:08

On Tue, 29 Jul 2003 16:32:20 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

Hej Henrik.

Prøv at ringe rundt.
Der er flere værksteder der monterer Schnabel's goodies.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958