fællestur i aften haslev-bisserup
Fra : Allan Nielsen

Dato : 28-07-03 12:52

Hej DFM´ere

Jeg vil køre en tur til Bisserup og spise en is i aften, er der nogen der
vil med?
Afgang fra Texaco tanken(ved kirken) i Haslev klokken 19.10

mvh
Allan Nielsen
Suzuki RF600

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 28-07-03 14:42

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej DFM´ere
>
> Jeg vil køre en tur til Bisserup og spise en is i aften, er der nogen der
> vil med?
> Afgang fra Texaco tanken(ved kirken) i Haslev klokken 19.10

Det lyder da som en god ide. Jeg har nævnt det for et par kammerater, bl.a.
ham her http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=272

Kæresten kommer med som bagsæde passager, og hvis det bare skal være en
hyggetur uden ræs, kommer en kammerat mere på en Jawa.

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Allan Nielsen

Dato : 28-07-03 15:27

> [...]

> Kæresten kommer med som bagsæde passager, og hvis det bare skal være en
> hyggetur uden ræs, kommer en kammerat mere på en Jawa.

Det bliver bare en stille og rolig tur, jeg har også bagsædepassager! Alle
er velkommen!
Adressen på Texaco er Gammelby 2-4 4690 Haslev.
vi ses ved 19.00 tiden.
Allan Nielsen
Suzuki RF600