Byggereglement!
Fra : Pernille

Dato : 11-08-03 11:07

Hej NG.

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde et byggereglement for småhuse?

Vi påtænker at opføre et udhus på 12 kvm. i haven op ad en hæk til nabo.

Skal man søge om tilladelse til denne størrelse hus?

VH

Pernille

Fra : Preben Andersen

Dato : 11-08-03 12:53

"Pernille" <pernilleyde@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi påtænker at opføre et udhus på 12 kvm. i haven op ad en hæk til nabo.
>
> Skal man søge om tilladelse til denne størrelse hus?

Kig i småhusreglementet:
http://www.dbif.dk/brochure.pdf

mvh
Preben

Fra : Pernille

Dato : 11-08-03 13:29

Hej Preben.

Tak for hjælpen, det var lige hvad jeg havde søgt uden held.

VH

Pernille

Fra : kristian

Dato : 11-08-03 14:23

Hvis det er over 10 m2 skal i søge om byggetilladelse.
Se http://www.netarkitekten.dk/kategori/loven/loven.htm. Specielt
m.h.t afstande og højder.
mvh
kristian