Hjælp!!!!! Opvarmningsprograms-musik
Fra : Bjarne Warming

Dato : 04-04-01 19:20

Hej,

Er der nogle der har nogle gode musik forslag til opvarmning?? Opvarmningen
indeholder løb, hop, armbøjninger, osv.

Håber der er nogle der har nogle gode forslag.

På forhånd tak,

Bjarne Warming

teddybjarne@mail.tele.dk
ICQ UIN: 22976581

Fra : Ole Steiness

Dato : 28-04-01 23:29

Hej Bjarne

Det kommer vel helt an på opvarmningsstilen. Jeg kan anbefale Barcode
Brothers o. lign., det bruger jeg selv, når jeg skal igang. Der er et godt
beat og samtidig frisk musik. Ellers bare Dance-musik generelt. Du kan
f.eks. hente inspiration fra Absolute Dance-CD'erne.

Venlig hilsen Ole Steiness

Bjarne Warming <teddybjarne@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9afol8$dj3$1@news.inet.tele.dk...