Poppel træ
Fra : Per Boll Jørgensen

Dato : 09-08-03 09:23

Hej
Jeg er meget novice iforhold til træer så derfor dette spørgsmål. Jeg
har et stort poppel træ i min have, men sidste år smed den bladene meget
tidlig start august - og i år gør den det samme bladene bliver gule og
så falder de af... Hvad skyldes det..er det normalt eller hva??

Per
7430 Ikast
Fjern plop. fra min e-mail adresse..

Fra : Mogens

Dato : 09-08-03 19:59

Pga. for lidt sol i midsommeren har træet troet det var efterår. Bla. hørt i
'grønne glæder' på p4.

Mvh Mogens