kirsebær sygt?
Fra : Per H

Dato : 05-08-03 21:27

Hej

jeg har lagt et foto (stort) i dk binær.

er der tegn på sygdom?

det er et stella træ som står ved siden af et andet sygt træ

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 05-08-03 22:59

Per H <phbyg@privat.dk> skrev i en
> [...]
>
> jeg har lagt et foto (stort) i dk binær.
>
> er der tegn på sygdom?
>
> det er et stella træ som står ved siden af et andet sygt træ

.....Men du har ikke linket til billedet....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per H

Dato : 06-08-03 05:49

On Tue, 5 Aug 2003 23:59:00 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> skrev:

>Per H <phbyg@privat.dk> skrev i en

>....Men du har ikke linket til billedet....

jeg ved ikke hvordan man gør.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 06-08-03 09:52

> jeg ved ikke hvordan man gør.

Du finder adressen i din sendt post bakke, den lange, der begynder med
'news:' og så en hel masse volapyk. Den kopierer du til og med dk og sætter
i brevet. Du kan også finde den under 'egenskaber' (højreklik brevet i
..dk.binaer), og 'message id'. Du sparer så 1000 mennesker for at spilde tid
på at sidde og lede
i det til tider kaotiske .dk.binaer.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Per H

Dato : 06-08-03 16:45

On Wed, 6 Aug 2003 10:51:46 +0200, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> skrev:

> [...]
>.dk.binaer), og 'message id'. Du sparer så 1000 mennesker for at spilde tid

Nu bruger jeg Forte Agent, og der er ikke noget "Sendt post".

og jeg fatter heller ikke helt hvordan du mener,

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Kispus

Dato : 06-08-03 18:26

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nu bruger jeg Forte Agent, og der er ikke noget "Sendt post".
>
> og jeg fatter heller ikke helt hvordan du mener,

> [...]

PER ! Se på denne side øverste linie, denne her:

Marker den og tryk Ctrl+c for Copy, Når du så en anden gang sætter et billed
i binaer, så sætter du bare den linje ind ved at trykke Ctrl+v.
Nu kan man så blot trykke på linken og derved læse din tekst i Hus og Have,
så er man jo fri for at lede efter den.
Her har du så linken til dit billed i binaer:
Altså: Find dit billed i binaer, lad som om du vil svare i gruppen og i det
vindue der fremkommer,
ja der har du linken øverst til højre, lige til at kopiere.
Mvh. John

Fra : Per H

Dato : 06-08-03 18:47

On Wed, 6 Aug 2003 19:25:57 +0200, "Kispus" <kispus@bluemail.dk>
skrev:

>PER ! Se på denne side øverste linie, denne her:
ja ja det er fint, men de link virker ikke hos mig og så er det jo
lidt svært at ekspermtere.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Kispus

Dato : 06-08-03 19:35

> ja ja det er fint, men de link virker ikke hos mig og så er det jo
> lidt svært at ekspermtere.

Prøv så at højreklik på tråden, vælg: Egenskaber
klik på detaljer og find så den linie der begynder
med news:b..............og.ender med ax.com
Dette er så linken til den tråd jeg svarer på her !
John

Fra : Per H

Dato : 06-08-03 20:22

>Prøv så at højreklik på tråden, vælg: Egenskaber
>klik på detaljer og find så den linie der begynder
>med news:b..............og.ender med ax.com
>Dette er så linken til den tråd jeg svarer på her !

Jeg fik hjælp i dk news software, og det var min forte agent der var
sat helt forkert op,

I forte agent hedder det ikke egenskaber osv. men "Show all fields"

Og nu ser det endelig ud til at virke.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Kispus

Dato : 06-08-03 20:28

> Jeg fik hjælp i dk news software, og det var min forte agent der var
> sat helt forkert op,
>
> I forte agent hedder det ikke egenskaber osv. men "Show all fields"
>

> Og nu ser det endelig ud til at virke.

Det var godt, ja det er nu bedst, når samme emne er i 2 grupper,
at der så er link i begge.
John

Fra : Per A. Hansen

Dato : 06-08-03 10:50

> [...]
>
> jeg har lagt et foto (stort) i dk binær.
>
> er der tegn på sygdom?
>
> det er et stella træ som står ved siden af et andet sygt træ

Det ene virker.
Der er nogle pletter på bladene, forårsaget af en svamp.
Men jeg kan ikke se nogle visne skud på det lille
udsnit af træet, billedet viser.
Efter billedet at dømme vil jeg ikke betegne det
som sygt - alle frugttræer får pletter af større
eller mindre omfang. Det er forresten store
og pæne blade, dit træ har.

Per A. Hansen

Fra : Per H

Dato : 06-08-03 16:48

On Wed, 6 Aug 2003 11:50:18 +0200, "Per A. Hansen"
<xxper.hansen@get2net.dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Det ene virker.

der er også kun et foto.

Jeg har fået af vide af min nabo at det gamle træ ca 15 år gammelt
har kræft, og det smider også bladene meget hurtigt.

Det nye står kun 2 meter fra det, Kan det gamle mon smitte det nye.
For kirsebær kan da ikke undværes.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk