Reparation af plæneklipper
Fra : Jens Bruun

Dato : 04-08-03 13:34

Jeg har en motorplæneklipper, der intet er gjort ved siden den blev købt
for ca. 10 år siden. Den er desværre lettere defekt nu og ikke
"selvkørende" længere, og trænger vel også til en generel overhaling,
slibning osv. Nogen der ved, hvor jeg - til en rimelig pris - kan få
klargjort/repareret en værdigt trængende motorplænkeklipper i
Hvidovre/Storkøbenhavn?

--
-Jens B.

Fra : Lotte

Dato : 04-08-03 15:36

Prøv at kontakte ole@2880auto-elektro.dk
Han laver alt inden for biler og computere og plæneklippere og har værksted
i Bagsværd.

Lotte

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-03 07:58

Lotte wrote:

> Prøv at kontakte ole@2880auto-elektro.dk
> Han laver alt inden for biler og computere og plæneklippere og har
> værksted i Bagsværd.

Tak for tippet.

--
-Jens B.

Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 06-08-03 08:05

Den 04/08-2003 klokken 14:33, skrev "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com>
i <3f2e529f$0$76062$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>:

> [...]
> slibning osv. Nogen der ved, hvor jeg - til en rimelig pris - kan få
> klargjort/repareret en værdigt trængende motorplænkeklipper i

Willemoes,
Brøndbytoften 10
2605 Brøndby
http://www.willemoes.dk/