Carl F?
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-08-03 10:02

Er der nogen der kender til en Carl F butik på sjælland der sælger til
private?
Helst i nærheden af Roskilde eller Køge...

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Erik Olsen

Dato : 04-08-03 10:15

http://www.carlf.dk/tekstsider/5facts/adresser/butikker.html

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-08-03 20:10

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.carlf.dk/tekstsider/5facts/adresser/butikker.html
>
> --
> Venlig hilsen
> Erik Olsen

Hvor på den side står der om butikkerne handler med private?

Mvh
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Per H

Dato : 05-08-03 21:29

On Tue, 5 Aug 2003 21:09:49 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> skrev:

>"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

ellers prøv hos carl ras.

men jeg har handlet hos carl F også som privat.

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Anders

Dato : 05-08-03 22:21

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> ellers prøv hos carl ras.
>
> men jeg har handlet hos carl F også som privat.
>

> Mvh.
>
> PH-BYG
> www.ph-byg.dk
>
> Per Hansen
> icq 8212837

Carl-F i Roskilde, Industrivej 3 B, sæger til private (=kontantsalg). Ved
kontantsalg tillægges et gebyr på 50 kr. hvís fakturabeløbet er mindre end
200 kr. (+ moms).

mvh Anders