vaskemaskinefilter
Fra : Musen

Dato : 02-08-03 22:20

Hej NG
Jeg har en vanskemaskine (Boch) der er et år gammelt. Nu har jeg lige
afkalket den, da jeg synes tøjet fnulrer og bliver gråt og stift. Og så kom
jeg til at tænke på, at den gamle vaskemaskine altid skulle tømmes i
filteret når jeg havde gjort det, for der lå det kalk der var løsnet.
Nu er problemet bare, at denne her ikke har noget trådfilter man kan tømme.
Der sidder godt nok en låge, og et skruelåg, og når man skruer det af,
kommer der en masse vand ud, men der er ikke noget decideret filter. Kan det
virkelig passe? Hvad så med alle de hundehår og andre ting jeg kunne finde i
det gamle filter, hvor bliver de af i sådan en?

Venlig hilsen Mia