Gulvvarme i stueplan
Fra : JEY

Dato : 01-08-03 12:41

Hej gruppe

Jeg skal have gulvvarme i hele stueplanet, lige nu har jeg trægulv over det
hele, hvad er billigst at bruge flamigoplader og støbe pex-rørene i cementen
eller købe rockuld og varmefordelingsplader ??? skal bruge ca til 80 km(2)

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-03 13:02

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> wrote in message
> [...]
cementen
> eller købe rockuld og varmefordelingsplader ??? skal bruge ca til 80 km(2)

80 km er nu en del. Mener du kvadratmeter?
/SHN

Fra : JEY

Dato : 01-08-03 13:30

Kom igen SHN

km(2) = Kvadratmeter

Fra : Svend Emil

Dato : 01-08-03 13:35

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> km(2)

> Kom igen SHN
>
> km(2) = Kvadratmeter

km(2) = kvadratKILOmeter
m(2) = kvadratmeter...

Km = 1000 m

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : JEY

Dato : 01-08-03 13:54

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> km(2) = kvadratKILOmeter
> m(2) = kvadratmeter...
>
> Km = 1000 m
>
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Selvfølgelig... jeg tror hjernen er slået fra et øjeblik i denne varme...
jeg mente selvfølgelig kvadratmeter... m(2).. (PUNKTUM)

Fra : Svend Emil

Dato : 01-08-03 16:02

> "Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Selvfølgelig... jeg tror hjernen er slået fra et øjeblik i denne varme...
> jeg mente selvfølgelig kvadratmeter... m(2).. (PUNKTUM)

Ja, for ellers bliver det dyrt når der skal købes isolering !!!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Calle.

Dato : 01-08-03 13:56

JEY wrote:

> Kom igen SHN
>
> km(2) = Kvadratmeter

NEJ km=kilometer, så der står kvadratkilometer.
det hedder m2

--
Calle