flydende gulv i fyr
Fra : Per H

Dato : 31-07-03 10:26

er der en der ved om man kan købe fyr gulv i 12/14 mm eller lign.
( ikke pergo eller andet laminat)

hvem forhandler det

Mvh.

PH-BYG
www.ph-byg.dk

Per Hansen
icq 8212837

Fra : Tømreren

Dato : 31-07-03 19:51

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der ved om man kan købe fyr gulv i 12/14 mm eller lign.
> ( ikke pergo eller andet laminat)
>
> hvem forhandler det

Det lyder ikke som noget der kan holde..
Jeg har aldrig hørt om et så tyndt fyrgulv,og ville heller aldrig røre ved
det hvis jeg så det.
Men hvis det er noget du står og skal bruge,så prøv at ring til Peter Bo
Jeppesen hos superbyg i Glostrup,han har ret godt styr på gulve.

> Mvh.
>
> PH-BYG
> www.ph-byg.dk

Fin hjemmeside...Har du nok og rive i?
Jeg er lige blevet hjemsendt i 14 dage pga. manglende arbejde. OK med det
vejr..

Mvh
Tømreren

Fra : Martin Christiansen

Dato : 31-07-03 21:10

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der ved om man kan købe fyr gulv i 12/14 mm eller lign.
> ( ikke pergo eller andet laminat)
>
> hvem forhandler det

Prøv evt. at se om der er noget her du kan bruge:

http://www.triptrap.dk/dk/floorings/prod_list.asp?pageid=277&catid=507

http://www.woodfloor.dk/sider/Karelia/KareliaFyr1.html

http://www.timberman.dk/default.asp?V_DOC_ID=773

http://www.siljan.com/ny/Golv/Lamell/Lamell_dk.htm

--
Mvh - Martin

www.martinchristiansen.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 07-08-03 21:10

Martin Christiansen wrote:
> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt. at se om der er noget her du kan bruge:

> [...]

Findes der nogen der forhandler gulve i lange længder. Jeg har lige nu fyr
plankegulv hvor plankerne ligger på langs i stuen som er 6,3m uden der er en
eneste samling.
Kan man stadig købe den slags eller hører det hjemme i de gamle dage? Mit
gulv er fra 1930.

Mvh
Peter

Fra : Per H

Dato : 08-08-03 05:23

On Thu, 7 Aug 2003 22:09:43 +0200, "Peter Holm"
<phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev:

> [...]
>eneste samling.
>Kan man stadig købe den slags eller hører det hjemme i de gamle dage? Mit

Ja du kan købe meget lange planker, men lige nu kan jeg ikke huske
navnet.

prisen er heller ikke hel billig.

Mvh.

PH-BYG

> [...]

> [...]