Bombe-program
Fra : Nicolai Gideon

Dato : 18-12-00 15:49

Er der nogen der kender et program, som kan få en Mac til at bombe? Det
ideelle program ville være et program, som er lavet til at få det
program, som kører i forgrunden til at gå ned med en fejlmeddelelse.

Det skal bruges i testsammenhænge.

Med venlig hilsen

Nicolai Gideon

Fra : Michael Jack

Dato : 18-12-00 16:20

Nicolai Gideon <gid3ons_m@c.dk> wrote:

> Er der nogen der kender et program, som kan få en Mac til at bombe?

<http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4114>

Har ikke testet det selv.

Mvh. Michael

Fra : Nicolai Gideon

Dato : 19-12-00 11:43

In article <1elug0f.1by2m5juimnk0N%michjack@spamfilter.dk>,
michjack@spamfilter.dk (Michael Jack) wrote:

> <http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=4114>

Det gør lige præcis hvad jeg havde brug for - giver mulighed for 1)
fryse systemet, 2) generere systemfejl, 3) få program til at hænge, 4)
få program til at slutte uventet!

thanx

mvh
Nicolai

Fra : Franz Berliner

Dato : 18-12-00 16:42

Nicolai Gideon <gid3ons_m@c.dk> wrote:

> Er der nogen der kender et program, som kan få en Mac til at bombe?

System 7.5

--
Mvh Franz
http://imv.au.dk/~fb

Fra : DJ Supreme (aka Pete~

Dato : 18-12-00 22:28

Franz Berliner <mimer@NOSPAMiname.com> wrote:

> System 7.5

7.5.2! Det mest buggiege Mac OS nogensinde!

--
- Peter
root (at) titancity (dot) com

titancity.com - the Mac portal

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-12-00 17:20

> [...]

> ideelle program ville være et program, som er lavet til at få det
> program, som kører i forgrunden til at gå ned med en fejlmeddelelse.

Bare installér Netscape 6, det er bombesikkert!
--
Jesper Ørsted "Mary had a crypto key, she kept it in escrow,
and everything that Mary said, the Feds were sure to know."
-- Sam Simpson, July 9, 1998
Homepages: <http://www.solidharmonie.net/>, <http://www.mariama.net/>