Er der noen der har erfaring i køb hos htt~
Fra : TexasFlood

Dato : 28-07-03 11:13

Gode/dårlige erfaringer modtages med glæde da jeg overvejer at investere i
et Baxi oliefyr derfra.
Jeg kan spare 7000.-, men ville lige høre om der er en hage ved at handle
der

MVH

CWE

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-03 11:20

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> et Baxi oliefyr derfra.
> Jeg kan spare 7000.-, men ville lige høre om der er en hage ved at handle

Jeg har brugt dem et par gange og det har hvergang været en fornøjelse. Kun
ros herfra.

Søren H.N.

Fra : Jonas Andersen

Dato : 28-07-03 16:20

Jeg har købt en el-vandvarmer hos dem og den blev leveret helt ned i min
garage. Leveringstiden var som lovet, men de trak først pengene på mit
dankort 3 uger efter levering.

Jeg har været godt tilfreds.

Mvh.
Jonas

Fra : Kim

Dato : 28-07-03 16:41

TexasFlood wrote:
> Gode/dårlige erfaringer modtages med glæde da jeg overvejer at
> investere i et Baxi oliefyr derfra.
> Jeg kan spare 7000.-, men ville lige høre om der er en hage ved at
> handle der

Kun gode erfaringer.
Har bla. købt blandingsbatterier og ventilatorer hos dem. Gode priser og
hurtig levering.

Mvh Kim.

Fra : Thïngmand

Dato : 29-07-03 07:37

Jeg har købt reservedele til min Morsøe brændeovn og de var meget hjælpsomme
og faxede tegninger over ovenen og da jeg fandt delen, kom den hurtigt
efter...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Mx42100

Dato : 02-08-03 08:17

Har købt der mange gange og kan kun rose håndteringen af både handel og
eventuelle efterfølgende spørgsmål om det man har købt. Fuld tilfredshed
hver gang.

Hilsen Bjarne