Q: Kan genvex betale sig?
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 25-07-03 10:45

Hej!
Jeg er igang med en større ombygning af huset.
I den forbindelse overvejer jeg at installere et genvex anlæg. Jeg er dog i
tvivl om økonomien i disse anlæg.
Jeg har fundet et anlæg på www.lavprisvvs.dk til 15.595,- (dertil kommer
udgift til rør o.lign.)
Efter at have forhørt mig hos forskellige ventilationsfirmaer er jeg nået
frem til den konklusion at hvis der skal være bare lidt økonomi i det skal
jeg selv inst. det.
Men til en pris på ca. 20.000,- som skal lånes i huset og de årlige
driftsomkostninger er jeg i tvivl om det kan betale sig.
Hvad siger i?

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Nielsen

Dato : 25-07-03 13:44

"Thomas Nørgaard" <nimbus39@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men til en pris på ca. 20.000,- som skal lånes i huset og de årlige
> driftsomkostninger er jeg i tvivl om det kan betale sig.

Jeg tror aldrig du får din investering hjem, hvis du kigger sådan "råt" på
det.
Men du kan ikke sætte pris på et fornuftigt indeklima, men kunne du det, så
er det investeringen værd.

Nielsen

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 26-07-03 07:53

Hvad med støj / baggrundsstøj ? Larmer de ikke?

Thomas Strandvig

www.strandvig.dk

Fra : Nielsen

Dato : 26-07-03 17:20

"Thomas Strandvig" <thomas@strandvig.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med støj / baggrundsstøj ? Larmer de ikke?

ikke hvis det er ordenlig kvalitet blæser der sidder i. Hvis man kan høre
luftsstøj så er det enten indreguleret dårligt eller så er det dårligt
støjdæmpet

Nielsen