Fod lister.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 23-07-03 20:30

Hej NG.

Jeg skal til at sætte ny fod lister på, og tænkte om man ikke kunne lime dem
på, med noget silikone eller noget andet, i stedet for at slå søm ind i
muren.?

Mvh. Søren.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 23-07-03 21:20

"Søren ô¿ô" <g15281@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> på, med noget silikone eller noget andet, i stedet for at slå søm ind i

Hej Søren

Jeg har brugt Akrylfuge og det virker fint, jeg ved ikke om det er den
rigtige måde, men nu har de sat der i 1 år...

MVH

Martin

Fra : Per H

Dato : 23-07-03 21:51

On Wed, 23 Jul 2003 21:30:23 +0200, "Søren ô¿ô" <g15281@hotmail.com>
skrev:

> [...]
>på, med noget silikone eller noget andet, i stedet for at slå søm ind i

Ja det skulle der ikke være noget i vejen for.

Jeg har ofte held med at bruge acryl ( den i patronerne)
sammen med varmlim, så er fodpanelerne fastgjort med det samme,
Man kan også bruge sætlim, eller cilikone, men det er langt dyrere.

Mvh.
Per Hansen
icq 8212837

Fra : Søren ô¿ô