Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalt Fotoalbum
Fra : Hov-Hov

Dato : 09-08-03 22:51

Hej

Jeg vil gerne have et digitalt fotoalbum. Hvilket program kan anbefales??

Jeg vil have billederne på computeren og altså ikke noget med et online
fotoalbum, hvortil man skal uploade billederne..

På forhånd tak
Johnny

Fra : Jesper Juul

Dato : 10-08-03 00:07

"Hov-Hov" <js@juice.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil have billederne på computeren og altså ikke noget med et online
> fotoalbum, hvortil man skal uploade billederne..

Fototime/fotoalbum er egentligt ok, og det er freeware, det ligger på
download.com

Jesper Juul

Fra : Benja

Dato : 10-08-03 07:30

"Jesper Juul" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
> "Hov-Hov" <js@juice.dk> skrev i en meddelelse

> Fototime/fotoalbum er egentligt ok, og det er freeware, det ligger på
> [...]
Jeg synes Adobe Photoshop Album er rigtig godt, men det koster også lidt.

Mvh.
Benja

Fra : Dan

Dato : 10-08-03 16:08