Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kodak CX6200
Fra : kr0oZe

Dato : 06-08-03 18:30

Hej i gruppen,

Jeg er taget på jagt efter et godt digitalkamera til 1000-
1500 kroner, og indtil videre har jeg kigget på Kodaks
CX6200, som lyder meget fint med hensyn til kvalitet og
pris. Men inden jeg afgiver ordren ville jeg lige spørge jeg
fotokyndige i gruppen, om i eventuelt kan fortælle lidt
erfaringer med selve kameraet eller den serie? Hvis nogen
ligger inde med billeder taget af den slags kamera, så er i
desuden velkomne til at sende dem til stifler@galnet.dk.

På forhånd tak! :)

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk

Fra : kr0oZe

Dato : 08-08-03 19:11

"kr0oZe" <ckruse3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> erfaringer med selve kameraet eller den serie? Hvis nogen
> ligger inde med billeder taget af den slags kamera, så er i

Virkelig ikke en eneste, der har erfaringer med den slags kameraer??

--
Christian Kruse
http://www.filmzonen.dk