NVIDIA GEFORCE2 GTS PRO 32 MB DDR
Fra : Erik Andersen

Dato : 04-04-01 17:13

Hej!

Jeg er den lykkelige ejer af ovennævnte grafikkort. Endvidere har jeg også
et tv kort WIN TV-Theater fra Hauppauge.

Jeg kan ikke få mit tvkort til at virke og mistænker at der en konflikt med
grafikkortet, selv om det ikke fremgår af device manager. Jeg har afprøvet
alle de muligheder, som er skitseret på Haupauge's hjemmeside. Og det er
mange - skulle jeg hilse at sige.

Jer er derfor en mand i nød. Efter ca. 12 timers afprøvninger af forskellige
indstillinger og drivere håber jeg, at der er nogen i gruppen, der måske kan
hjælpe mig. Måske er der nogen med det samme grafikkort, der kan hjælpe.

Mit operativ system er Windows 2000 og min processor er en Pentium 3 1000
Hz.

På forhånd tak.

mvh

Erik