Styre en Mac et andet sted.
Fra : Karst B. Smit

Dato : 17-12-00 02:55

Hej

Hvordan får jeg kontrol over en Mac i Ejby fra min Mac på Frederiksberg.
Med tilladelser til alt så jeg kan tjekke eller ændre opsætninger,
opdatere/installere software osv.

--
Mvh. Karst B.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-12-00 03:12

Karst B. Smit <kbsmitREMOVE@startrekmail.com> wrote:

> Hej
>
> Hvordan får jeg kontrol over en Mac i Ejby fra min Mac på Frederiksberg.
> Med tilladelser til alt så jeg kan tjekke eller ændre opsætninger,
> opdatere/installere software osv.

Du kan enten bruge VNC (http://www.uk.research.att.com/vnc/) som er
gratis eller Timbukto (http://www.netopia.com), som er et købeprodukt,
men som også indeholder en del mere funktionalitet.

--
René

Fra : Karst B. Smit

Dato : 19-12-00 03:38

Skal progr. være installeret på begge maskiner?

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-12-00 03:57

In article <1elvbc4.3ak25213rigqwN%kbsmitREMOVE@startrekmail.com>,
kbsmitREMOVE@startrekmail.com (Karst B. Smit) wrote:

> Skal progr. være installeret på begge maskiner?

Ja.

--
MVH
Martin Edlich AKA "Århhh du er sgu da en bette Gud Martin!"

Fra : Karst B. Smit

Dato : 21-12-00 02:12

> Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Ja.

Undskyld det skulle jeg har spurgt samtidig. Skal man så også købe
programmet 2 gange?
--
Mvh. Karst B.

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-12-00 07:06

In article <1elws7t.16dezhuqp5awwN%kbsmitREMOVE@startrekmail.com>,
kbsmitREMOVE@startrekmail.com (Karst B. Smit) wrote:

> Undskyld det skulle jeg har spurgt samtidig. Skal man så også købe
> programmet 2 gange?

Jeg går ud fra at man skal købe Timbuktu 2 gange, men VNC er gratis.