HJÆLP - Installation af Windows 95 i VPC 5
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-08-03 08:12

Hej

Jeg ville være meget taknemmelig, hvis en eller anden kan guide mig
igennem installationen af Windows 95 i Virtual PC 5.

Jeg har begge dele på hver sin CD og installationen af Virtual PC er
lykkedes men jeg kan ikke få Virtual PC til at se Windows 95 CD'en og
dermed installere.

Hvis det kan ske via telefon ville det være perfekt. Jeg ringer op.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-03 08:36

> Jeg har begge dele på hver sin CD og installationen af Virtual PC er
> lykkedes men jeg kan ikke få Virtual PC til at se Windows 95 CD'en og
> dermed installere.

Du skal boote fra diskettedrevet, med den diskette [diskette-image] som
hedder »OS_install.img«. Så bliver DOS lagt ind på cantainer-filen [drev
C:], og så kan du se CD-ROM drevet.
--
Per Erik Rønne

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-08-03 08:40

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Du skal boote fra diskettedrevet, med den diskette [diskette-image] som
> hedder »OS_install.img«. Så bliver DOS lagt ind på cantainer-filen [drev
> C:], og så kan du se CD-ROM drevet.

Kan vi tage via telefon ? Send mig en mail med dit nummer.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Rønne

Dato : 06-08-03 09:14

> Kan vi tage via telefon ? Send mig en mail med dit nummer.

Er det godt nok?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.