Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI player vender på hovedet?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 09-08-03 16:16

Jeg har brugt min ATI file player med stor glæde indtil nu. Når jeg
afspiller film vender de pludseligt på hovedet?!? Hvad har jeg pillet ved
som får det til det?

Mit System:
EPOX 8RDA
XP1700+@2173MHz
1024Mb RAM (Dual channel)
ATI Radeon 9500 Pro
Maxtor 80Gb / 8Mb cache

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 00:01

Jacob Strue [9000] wrote:
> Jeg har brugt min ATI file player med stor glæde indtil nu. Når jeg
> afspiller film vender de pludseligt på hovedet?!? Hvad har jeg pillet ved
> som får det til det?

Så vidt jeg husker, er det bicubic filter som du enten mangler, eller
ikke skal have.

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 10-08-03 00:32

Fik løst problemet ved at geninstallere min NIMO codec pack....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Kim Nielsen

Dato : 26-08-03 12:48

Vend skærmen 180 grader :))

Kim

Fra : watcher

Dato : 30-08-03 21:09

Det er fordi en af dine codec er en beta udgave og ikke en final *SS*