Tilbage fra Rep...
Fra : Søren Larsen

Dato : 08-08-03 16:48

Hej

Jeg sendte mit Palit Daytona 128 mb GF4 TI til rep, det kunne åbenbart ikke
ikke laves, da der kom et andet tilbage,
Albatron GF4 128 mb TI, skal jeg være tilfreds med det, er det et fint nok
kort..
Det er det til 850 kr på edbpriser.dk

MVH

Søren

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-08-03 16:58

Søren Larsen wrote:
> Jeg sendte mit Palit Daytona 128 mb GF4 TI til rep, det kunne
> åbenbart ikke ikke laves, da der kom et andet tilbage,
> Albatron GF4 128 mb TI, skal jeg være tilfreds med det, er det et
> fint nok kort..

Jeg vil mene du kun skal være tilfreds. Som jeg ser det er Palit det laveste
og mest OEM agtige mærke. Så du skal bare være glad

Og jeg beklager da, hvis jeg træder nogle Palit Daytona ejere over tæerne...

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 21:39

>Jeg vil mene du kun skal være tilfreds. Som jeg ser det er Palit det laveste
>og mest OEM agtige mærke. Så du skal bare være glad
>
>Og jeg beklager da, hvis jeg træder nogle Palit Daytona ejere over tæerne...
Så lad være med at sige noget, jeg er ikke tilhænger af Palit eller noget
andet mærke, dog forstår jeg ikke mærkevarer princippet.

Men nok om det, jeg har kørt Asus grafik i multi mange år og de har alle
virket som de skulle, men men larmene blæserer, og det samme kan jeg sige
om mit nuværende Palit, gør hvad det skal grafisk, og larmer lidt fra
blæseren, men ikke mere end mine Asus kort, har haft det i et år nu,
så jeg er en af de tilfredse Palit brugere, og afventer at GF5900 falder
lidt i pris, før der skal skiftes igen

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 09-08-03 22:15

Thf wrote:
> [...]
> blæseren, men ikke mere end mine Asus kort, har haft det i et år nu,
> så jeg er en af de tilfredse Palit brugere, og afventer at GF5900 falder

Fint du er glad for dit kort, men lad være med at tro ASUS er det
fedeste. De har en dygtig marketing afdeling og har været gode til at
markere sig med særlige features, men kvaliteten har aldrig været noget
særligt.

Hvis vi taler Nvidia basseret kort så er nogle af de gode Gainward,
Leadtek, Canopus og Hercules var det også en gang, men i dag laver de
istedet gode ATI kort.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 00:20

> [...]
>fedeste. De har en dygtig marketing afdeling og har været gode til at
>markere sig med særlige features, men kvaliteten har aldrig været noget
Som skrevet før er jeg ligeglad med mærkevarer, som du jo også kan se har
jeg nu et Palit,
Mennn.....det er jo lige det der er pointen,,, af alle de mobos og gfx kort
jeg har haft, alle Asus, pånær 1 stks gfxkort, og det er mange jeg har haft,

har ikke et af dem været defekt, jeg skifter dog også HW'eren ud efter
max 9 måneder, så slidtagemæssigt set kender jeg ikke holdbarheden.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/