Radeon 9700 problem?
Fra : Denis

Dato : 08-08-03 12:54

Hej
Jeg har et problem, jeg har lige købt et Sapphire Radeon 9700,
troede det virkede kanon, alle mine spil kørte totalt fedt,
men så kom min lille søster og skulle spille The sims,
og det virker ikke med mindre jeg ændre i Hardwareacceleration
ned så den slå DirectDraw fra, så virker det men lidt træls og
skal ændre det hver gang. Efter noget tid har jeg så fundet ud
af at hvis jeg skriver -w i exe filen kan den godt afspille spillet
i et windue, er der noget som har nogen ider til hvad der er galt?

Også mangler jeg også et program til at måle hastigheden på køleren
og temp på mit GFX.

Håber der er en eller flere som kan hjælpe
Mvh Denis

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 09-08-03 22:03

Denis wrote:
> [...]
> af at hvis jeg skriver -w i exe filen kan den godt afspille spillet
> i et windue, er der noget som har nogen ider til hvad der er galt?

The Sims er kodet dårligt, kig efter en patch eller lev med det.
Alternativt besøg på forumet på www.rage3d.com, det er stedet for ATI
hardware.

> Også mangler jeg også et program til at måle hastigheden på køleren
> og temp på mit GFX.

Det kræver hardwaren understøtter det svjv. er det kun ASUS DeluXE kort
og enkelt professionelle grafikkort der understøtter den slags.

Mvh

Bruno