AGPx - automatisk indstilling eller hva ?
Fra : Peter Holm

Dato : 08-08-03 10:49

Hejsa,
jeg skal til at installere mit nyindkøbte grafikkort og blir pludselig
usikker.
Indstiller AGP-hastighed sig selv - (altså til 2x 4x 8x) alt efter hvad der
er maximalt?
Eller skal jeg selv ind og rode med noget på bundkort eller BIOS?

Mit grafikkort:
http://www.sparkle.com.tw/html/product/nvidia/sp7228t.htm

Mit Mobo:
http://www.msicomputer.com/product/chipset.asp?chipset=via_kt133a

Kører på Windows XP.

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : Peter Holm

Dato : 08-08-03 12:42

Peter Holm wrote:
> [...]
> hvad der er maximalt?
> Eller skal jeg selv ind og rode med noget på bundkort eller BIOS?

ok, jeg installerede bare kortet og konstaterede at AGP x4 var enabled i
BIOS. Det ser ud til at funke fint.

Mvh
Peter