S: Asus GF4 4200 TI 8xAGP m. tv-out+dvi
Fra : Martin

Dato : 07-08-03 22:07

Asus GF4 4200 TI 8xAGP m. tv-out/dvi sælges pga.
fejlkøb. Har kun været monteret i maskinen i 6
timer. Fuld garanti

Pris: 900 kr. incl. forsendelse.

/Martin

Fra : Nic

Dato : 07-08-03 22:17

> Pris: 900 kr. incl. forsendelse.

Som er 50,- under nyprisen......

www.edbpriser.dk

Bortset fra det - Find en markedsgruppe til dit salgsforsøg.

Fra : Martin

Dato : 08-08-03 06:01

Lige bortset fra at det er minimum 129 kr under
nyprisen, ifølge dit eget link.

/Martin

Fra : Nic

Dato : 08-08-03 10:26

> Lige bortset fra at det er minimum 129 kr under
> nyprisen, ifølge dit eget link.

Daytona GeForce4 Ti4200 TV-Out
AGP / 128MB DDR / 2048x1536 / GeForce4 TI4200
875 kr.

875 kr.

Fra : Nic

Dato : 08-08-03 10:26

> Lige bortset fra at det er minimum 129 kr under
> nyprisen, ifølge dit eget link.

Geforce4 TI4200 DVI & TV-Out
AGP / 128MB DDR / 2048x1536 / Geforce4 TI4200
899 kr.

I rest my case,

Fra : t-t-one

Dato : 08-08-03 13:29

Og du er sikker på at det er en Asus du der har fundet "Nic"?????

Den billigste Asus TI4200 iflg. Edbpriser.dk er 976,-

Bare et spørgsmål og en konstatering !!!!!

t-t-one

Fra : Martin

Dato : 08-08-03 13:42

Daytona = ASUS, nej det tror jeg nu ikke lige det
er. Men lad nu det ligge. Jeg er ikke ude på at
mundhugge , jeg vil bare gerne sælge mit
grafikkort, da jeg ikke kan bruge det alligevel.

God weekend
Martin

PS. og var min pris vist også lige INCL.
forsendelse

"t-t-one" <tocone3@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

Fra : Joe Sandøe

Dato : 08-08-03 22:53

"Martin" <*m.n@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
>
> God weekend
> Martin
>
> PS. og var min pris vist også lige INCL.

Jamen så daf da over i en salgsgruppe - dette er en debatgruppe!

Hvis du skal have lidt hjælp med at finde den så en adressen:
dk.market.privat.edb.intern
eller
dk.market.privat.edb

VH Joe