Høreværn afhændes hvis
Fra : Inger & Jesper

Dato : 07-08-03 20:48

Nogen der har et forslag til hvad jeg gør for at lukke munden på mit gf3
ti200 grafikkort?

Fra : André Larsen

Dato : 08-08-03 09:38

skift køleren på kortet, den er sikkert slidt og larmer

Fra : Inger & Jesper

Dato : 08-08-03 16:48

Nix den er ikke mere end 8 mdr. gl og kun brugt max 2timer dagligt

Fra : André Larsen

Dato : 08-08-03 22:33

det er ca 480 timer at blæseren har kørt, de fleste standard kølere er noget
skod og holder sikkert ikke længere end det

Fra : Inger & Jesper

Dato : 09-08-03 14:28

Hmm hvis jeg endelig skal til at skifte noget skal den nye stump sq være
helt lydløs, findes der nogen køleprofiler , eller skal jeg over i
vandkøling

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-08-03 15:05

Inger & Jesper wrote:
> Hmm hvis jeg endelig skal til at skifte noget skal den nye stump sq
> være helt lydløs, findes der nogen køleprofiler , eller skal jeg over
> i vandkøling

Det findes skam. Denne er 100% lydløs...
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693&page=1

--
Martin K

Fra : Inger & Jesper