Har jeg brug for en Bios Update til mit Ra~
Fra : bb

Dato : 06-08-03 17:48

Jeg har et ældre VIA Technologies Slot A mainboard, skal biosen på dette
mainboard opdateres for at kunne fungere optimalt med Radeon 9100.

Jeg har set på Sapphires hjemmeside at der findes Bios opdateringer, men jeg
kan ikke finde mit mainboard.

Johs

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-08-03 17:45

bb wrote:
> Jeg har et ældre VIA Technologies Slot A mainboard, skal biosen på
> dette mainboard opdateres for at kunne fungere optimalt med Radeon
> 9100.

Hmm... det har jeg nu ikke hørt om. Enten virker det, eller også gør det
ikke! Dit bundkort skal jo kunne køre AGP x4 /x8. Hvilket jeg ikke rigtig
ved om dit board gør.

> Jeg har set på Sapphires hjemmeside at der findes Bios opdateringer,
> men jeg kan ikke finde mit mainboard.

Hvis du skal opgradere dit motherboard skal du ind på producentens (af
motherboardet)'s hjemmeside og finde opdateringen der...

--
Martin K