Tirsdagsmøde i Gladsaxe.
Fra : Skriv dit navn her \~

Dato : 04-04-01 12:06

Jeg læste med stor interesse Lars Riggelsens indlæg i Touring Nyt nr. 2/2001
om et alternativt mødested for mc-folket til Langelinie.

Jeg var spændt på om der kom nogen i går aftes kl. 19.

Et par minutter over kl. 19 begyndte de første mc´er at indfinde sig. Kl. 21
havde der været 27 mc´er i alt af forskellige typer. Jeg savnede en
Motoguzzi; men ellers var de fleste mærker der.

Mødestedet er ideelt. Mc´Donalds træborde og tæt ved rundkørslen med
nærliggende adgang til motorvej, så man kan komme hurtigt til og fra.

Jeg håber det bliver et fast mødested til sommer.
På gensyn. Flemming Jørgensen Gladsaxe.

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-04-01 13:49

On Wed, 4 Apr 2001 13:06:01 +0200, "Skriv dit navn her \(KT-209R\)"
<209R@kult.brock.dk> wrote:

>Jeg læste med stor interesse Lars Riggelsens indlæg i Touring Nyt nr. 2/2001
>om et alternativt mødested for mc-folket til Langelinie.
<snip>
>Jeg håber det bliver et fast mødested til sommer.

Til ære for dem der ikke er medlem af MCTC og derfor ikke modtager TN,
ku' vi måske lige få præciseret, hvor i Gladsaxe man mødes?

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Adam Christensen

Dato : 04-04-01 14:27

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> wrote in message
> [...]

> Til ære for dem der ikke er medlem af MCTC og derfor ikke modtager TN,
> ku' vi måske lige få præciseret, hvor i Gladsaxe man mødes?

Hvis du havde snippet lidt anderledes havde du fået det med:

<klip>
> Mødestedet er ideelt. Mc´Donalds træborde og tæt ved rundkørslen med
> nærliggende adgang til motorvej, så man kan komme hurtigt til og fra.
<klip>

Det er vel begrænset hvor mange McDonalds (hvad hulen hedder de i flertal?)
der ligger i Gladsaxe?

--
Adam

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-04-01 15:56

> Det er vel begrænset hvor mange McDonalds (hvad hulen hedder de i
flertal?)
> der ligger i Gladsaxe?
> Adam

Det må således være ved "Buddinge" rundkørslen. Dvs der hvor Ring 3
"knækker" mod Lyngby og også der Søborg Hovedgade og vejen til fra Bagsværd
ender. Det er desuden kun 100 meter fra www.soborgmc.dk

/A

Fra : Niels S.

Dato : 04-04-01 19:55

Adam Christensen skrev

> [...]
>
> <klip>
> <klip>
>
> Det er vel begrænset hvor mange McDonalds (hvad hulen hedder de i

Hej Adam.

Det må du da være den bedste til at vide - du bor jo lige ved siden af
mødestedet

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 04-04-01 23:46

On Wed, 4 Apr 2001 15:26:53 +0200, "Adam Christensen"
<adam.christensen@framfab.dk> wrote:

<snip>
>Det er vel begrænset hvor mange McDonalds (hvad hulen hedder de i flertal?)
>der ligger i Gladsaxe?

Men McD er ikke med på Kraks kort, vel?

Fra : Adam Christensen

Dato : 05-04-01 09:49

> On Wed, 4 Apr 2001 15:26:53 +0200, "Adam Christensen"
> <adam.christensen@framfab.dk> wrote:
>
> <snip>
>
> Men McD er ikke med på Kraks kort, vel?

http://kort.krak.dk/skabeloner/mcdonalds/kort.asp?vnr=150500&hnr=47&kk=86627