ISDN/Lastat/opdatering
Fra : Michael Holm

Dato : 16-12-00 13:47

hej !

For et stykke tid siden, var der indlæg omkring opdatering af softwaren
(firmwaren?) til et Lastat Speed II, via en PC, af en eller anden grund
kan man ikke opdatere via mac'en.... Jeg kan blot ikke finde indlægget
mere...Kan nogen huske eller forklare hvordan det gøres ??

(Ja ISDN "modemet" er købt gennem teledanmark uden at de oplyste at det
ikke lige var til at sætte i G3'eren)

--
Michael, Bagsværd

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-12-00 14:01

In article <1elqjc5.1hxhw7rgo3ooeN%ki-aikidoRemove@email.dkRemove>,
ki-aikidoRemove@email.dkRemove (Michael Holm) wrote:

> Kan nogen huske eller forklare hvordan det gøres ??

Via noget software du henter hos Lasat.

> (Ja ISDN "modemet" er købt gennem teledanmark uden at de oplyste at det
> ikke lige var til at sætte i G3'eren)

Og det forventede du at de ville?
Hvad er det nu lige for en slags butik Teledanmark butikken er?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Michael Holm

Dato : 16-12-00 16:30

Martin Edlich <nogen@post5.tele.dk> wrote:

> Via noget software du henter hos Lasat.

ja men det mere lige den del at man skulle gøre det via en PC.....?
nogen der har prøvet det ?

--
Michael, bagsværd

Fra : Lars

Dato : 19-12-00 08:39

Ja, jeg gjorde det uden problemer på en PC, men nu kan du få Beta
software incl. opdatering hos Lasat. Check deres hjemmeside. Derfra kan
du sende en email og et øjeblik efter har du dine drivere mm.

Hilsen Lars

Fra : Michael Holm

Dato : 20-12-00 20:47

Lars <lars@rrmedia.dk> wrote:

> [...]
> software incl. opdatering hos Lasat. Check deres hjemmeside. Derfra kan
> du sende en email og et øjeblik efter har du dine drivere mm.

Efter at havde fumlet grund på en PC et stkke tid, skulle PC-ejeren
havde sin maskine igen, løsningen blev at bruge et gammelt serielt kabel
fra et gl. modem, til at forbinde speed II med en ældre mac !! Så kørte
firmwareopdateringen !
men tak for svar

julehilsen
mik