Andet multimedie
bentjuul 3670
INDesign: Hvordan sætter man præcis større~
Fra : Carsten

Dato : 10-08-03 20:04

Hej!

Jeg er lige begyndt at arbejde med IN-Design.... Et lille banalt spørgsmål,
som jeg ikke lige kan se..........

Hvis jeg nu vil indstille et objekt eller tekstramme til at have en
præcis-størrelse på f.erks. 75,3 mm * 23,8 mm
Hvordan gør jeg så det?

Hvis jeg højreklikker på objektet og vælger tekstrammeindstillinger - så kan
man ikke indtaste præcis størrelse!
Hvordan gør man! Jeg kan ikke finde nogne menu.... og hjælpemenuen henviser
til tekstrammeindstillinger- og her kan man ikke indtaste!

--
Hilsen
Carsten

Fra : Studio Smalbro

Dato : 10-08-03 20:25

Du skal have fat i paletten Window/Transform hvor du kan sætte størrelser
og positioner

Kh
Bjørn

Fra : Carsten

Dato : 10-08-03 20:30

> Du skal have fat i paletten Window/Transform hvor du kan sætte størrelser
> og positioner

Min version er dansk, så den hedder vindue -> omdan
Det hjalp mig videre..... Tak for hjælpen!