Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvilke programmer?
Fra : rondo

Dato : 09-08-03 20:13

På mange hjemmesider (f.eks www.fotoportal.dk og
http://www.mortenmk.tk/) er der nogle ret lækre billeder i toppen af
siden. Mit spørgsmål er så, hvilke programmer I bruger til at lave den
slags billeder, og hvor man evt. kan finde hjælp til de enkelte
programmer?

Med venlig hilsen

rondo
__________________________
I'm the captain on this ship.....
And I have my wife's permission to say so!!!

Fra : hcma

Dato : 09-08-03 22:53

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siden. Mit spørgsmål er så, hvilke programmer I bruger til at lave den
> slags billeder, og hvor man evt. kan finde hjælp til de enkelte

Mit (kvalificerede) gæt er at de er lavet i Adobe Photoshop, måske med lidt
"hjælp" i Adobe Illustrator.
Du kan finde masser af hjælp til disse to programmer ved først at gå op på
biblioteket og se hvad de har (de har masser) og derefter søge på
internettet på f.eks. Photoshop +tutorials eller Illustrator +tutorials.
Et lille godt site med Photoshop er http://www.prodic.dk
God jagt
m v h
HC

Fra : Nils F.

Dato : 10-08-03 04:44

Eller send en mail til Morten selv, der står for den ene side. Han vil
sikkert gerne fortælle.

Fra : teknik

Dato : 12-08-03 09:31

Jeg er grafiker og laver alt muligt spacy grafik..
3D animering, 2d, logos, banners, reklamer.....
Hvis du vil have noget lavet eller have noget som du kan arbejde med, kan
jeg lave noget som ligger i “lag“ som du så kan lege med i Photoshop.
Der kan du man lære en del ved..

mail mig på whiskey@ofir.dk

cya.
G.T. Andersen