Andet multimedie
bentjuul 3670
Optimere digitale billeder..
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-03 17:58

Kan i anbefale guides til hvordan man kan optimere ens billeder i photoshop.
Evt. sig nogle tools, så kan jeg læse om det er i hjælpe filen.

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : emj

Dato : 07-08-03 18:32

On Thu, 7 Aug 2003 18:57:44 +0200, "peet_dk" <peet at peet dot
denmark> wrote:

>Kan i anbefale guides til hvordan man kan optimere ens billeder i photoshop.
>Evt. sig nogle tools, så kan jeg læse om det er i hjælpe filen.

Jeg vil foreslå at du studerer "levels" i hjælpefilen.
Det er et yderst anvendeligt værktøj.
Hilsen emj

Fra : hcma

Dato : 07-08-03 19:19

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse
> Kan i anbefale guides til hvordan man kan optimere ens billeder i
photoshop.
> Evt. sig nogle tools, så kan jeg læse om det er i hjælpe filen.

Image -> Adjustments -> og så ellers gå frem derfra.
m v h
hc

Fra : Morten

Dato : 08-08-03 14:06

Det vigtigste i efterbehandling af digitale billeder er at tilføje
skarpheden.
Læs denne guide. Kortfattet og god.
http://www.microsoft.com/windowsxp/digitalphotography/learnmore/fixit/sharpening.asp