Farmer træf??
Fra : Martin Schjoldager

Dato : 04-04-01 12:44

Jeg ville bare høre om nogle kender til træffet, og hvis det skulle være
tilfældet, er det så primatet for en' type MC'ister??

Martin Schjoldager

CB500F

Fra : brian jensen

Dato : 04-04-01 15:16

"Martin Schjoldager" <f.u.c.k_htx@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Martin Schjoldager
>
> CB500F
>
> nej farmer træf er for alle mcìster jeg har været der 2 gange det var
udemærket og de sidste år er det vokset en del

gsxr brian

Fra : Tusmørke

Dato : 04-04-01 21:22

du kan roligt deltage det er stille og rolige biker de drikker noget øl og
fotæler løgnehistorier
hilsen tusmørke

Fra : Niels Bager Bæk

Dato : 05-04-01 11:00

Tusmørke <reinhard@post5.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9afvg2$ak8$1@news.inet.tele.dk...
> du kan roligt deltage det er stille og rolige biker de drikker noget øl og
> fotæler løgnehistorier
> hilsen tusmørke

Se det er beskæftigelse der er til at forstå. Hvor foregår det henne, og
hvornår ??

JEG VIL MED !!!

Niels

Fra : sbh

Dato : 05-04-01 20:01

> Se det er beskæftigelse der er til at forstå. Hvor foregår det henne, og
> hvornår ??

Det er omkring SDR. Felding, der er ihvertfald skilte derfra, det er d.
13-14 april og addressen er solhjemvej 7 !! ( taget direkte fra TN 2/2001 )

Steen
GSX1100 F 95`

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 05-04-01 22:27

Det kunne da være fee, hvis vi var nogen stykker der kunne trille derover
sammen.

Martin Schjoldager (Fyn)
CB500F

Fra : Gurli Jensen

Dato : 05-04-01 21:43

13.-14. april FARMER TRÆF Lørdag: Konkurrencer, 2 livebands, pokaler. God
mad og kolde Tuborg. Søndag: gratis morgenmad. Adr. Solhjemvej 7, skiltet
fra Sdr. Felding. Info Fredag kl. 19.30-21.30 på tlf. 9719 8254.
Skrevet af efter Touringkalender i Touring Nyt
Hilsen Gurli
GS1000E
(Jeg kommer også med)