Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler (professionelle) billeder af menne~
Fra : Dandy

Dato : 29-07-03 18:15

Denne post skulle måske havde været ovre i design gruppen,
men jeg prøver først her.

Jeg mangler billeder af mennesker, af den art som
professionelle bruger til at lave annoncer, banners
og hjemmesider.

Lidt svært at forklare, men det som er typisk for
disse billeder er at de er fritlagte og illustrere
mennesker i situationer hvor de præsentere noget
eller antager en bestemt holdning, et udtryk eller humør.

Det er meget typisk for amerikanske websites at bruge
denne type billeder af mennesker set oppefra eller
hvor de bruger armene i en gestus osv.

Jeg vil gerne betale for dem, så hvis nogen kan give
mig et par links til leverandøre ville det være fedt!

Fra : Thomas D

Dato : 29-07-03 18:31

Dandy wrote:
> Jeg vil gerne betale for dem, så hvis nogen kan give
> mig et par links til leverandøre ville det være fedt!

http://imagebank.com
http://gettyimages.com

Thomas D
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : :-\)

Dato : 29-07-03 21:07

Prøv på www.112alarm.dk