undervandshus
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 23:09

blob blob

Mon der er nogle af alle jer glade vandhunde der har en ide om hvor at man
kan købe svindle bytte sig til et hus til et hp812 jeg har kikket på div
www sider med kan ikke nix finde noget der passer
men der må vel "håber jeg" findes et til det ... Jeg har ikke lyst til at
købe et nyt kamera for så meget går jeg ikke op i det

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Henrik Witting

Dato : 11-08-03 08:11

In article <3f36c25a$0$5173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Brian"
<spørg mig> says...
> [...]
> men der må vel "håber jeg" findes et til det ... Jeg har ikke lyst til at
> købe et nyt kamera for så meget går jeg ikke op i det

Hej Brian,

Jeg kiggede lige på www.digideep.com, og alt jeg kunne finde var
følgende:

http://digideep.com/product.php?pType=camera&mID=15&pID=544

Så vidt jeg erfarer er HP som mærke generelt ikke ligefrem særlig
understøttet hvad angår undervandshuse...

/Henrik

--
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>
HENRIK WITTING

Fjern det som står med stort i mailadressen for at svare direkte

Fra : K.L.Rasmussen

Dato : 11-08-03 18:25

Til Brian "NITROX" Larsen

Jeg har tit tænkt på hvorfor vi skal vide at du har et Akkar 12/89 og et
savage .22mag ? ? ? kan du svare mig på det BRIAN ??

Mvh
K.L.Rasmussen
(men et kærste der hedder Lonnie og en hund det hedder Vaps en kat der
hedder Luna en Opel Astra 1,6i fra 91 og en masse fladlus som ikke hedder
noget )

:))))))))))

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-08-03 19:08

"K.L.Rasmussen" <Kristian@Rasmussen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (men et kærste der hedder Lonnie og en hund det hedder Vaps en kat der
> hedder Luna en Opel Astra 1,6i fra 91 og en masse fladlus som ikke hedder

Hvordan kan du vide at dine fladlus ikke hedder noget ?

Søren Arnvig

Toz34 12/76 Remington .308 Win

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 20:30

> [...]
> (men et kærste der hedder Lonnie og en hund det hedder Vaps en kat der
> hedder Luna en Opel Astra 1,6i fra 91 og en masse fladlus som ikke hedder

TJaa du har ikke tænkt TIT på det da det første gang det er nævnt i min
signatur er et indlæg i dk.fritid.jagt 9/8 00:21 og her i denne gruppe
11/08 00:08 så hvis at det er tit så er det da bare surt for dig for det
kommer sikkert til at stå mange gange i fremtiden ....

Og hvorfor det skal stå fordi at jeg ikke har lyst til at nævne min hund
som hedder det samme som drengen fra den uendelige historie og min kæreste
for vil hun have hendes navn på nettet så er hun stor nok til at selv skrive
det i et forum og det kunne jo være at man kunne komme i kontakt med
andre jægere som måske ikke ved at der er en gruppe for dem...

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-08-03 00:32

"Brian" <spørg mig> skrev i en meddelelse

> Med Venlig Hilsen
> Brian "NITROX" Larsen
> Akkar 12/89 savage .22 mag
> Npw5250 Symphony 3,3
> Og snart en 416 rigby

..416 Rigby, hvad fa'en vil du med den ???

Søren "Topgun Cousteau Pipin Mayol" Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 16:38

"Søren Arnvig" <venator@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> .416 Rigby, hvad fa'en vil du med den ???
>
> Søren "Topgun Cousteau Pipin Mayol" Arnvig

jooo har planer om at jagte køer ved bolund
Eller bare for at ha den du ved jamen jeg skal da ha den ha jeg skal jeg
da

--
Brian L