Kvinder og "multitasking"
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-08-03 14:40

Jah... så har en kvinde gjordt det igen - endda i overlegen stil :D

Johan

Fra : Andropov

Dato : 10-08-03 18:01

Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> wrote in message news:<bh5i02

$59> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=214287

Der er såmænd nok flere forretningsmænd end kvinder som sidder og er
slipsesmarte i deres firmabil og gør det samme.

Fra : KH

Dato : 10-08-03 18:11

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er såmænd nok flere forretningsmænd end kvinder som sidder og er
> slipsesmarte i deres firmabil og gør det samme.

Helt sikkert. Så skulle de køre rundt med mobilos ved den ene hånd og
prostitueret mellem benene suttende, ikke på bryster men derimod på

KH.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-08-03 09:36

Andropov mumbled his insignificant opinion in:

> Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> wrote in message
>
> $59> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=214287

{ Kvinde ammede baby, mens hun kørte afsted i sin bil med 100 km/t og som
kronen på værket talte i mobiltelefon}

> Der er såmænd nok flere forretningsmænd end kvinder som sidder og er
> slipsesmarte i deres firmabil og gør det samme.

Jeg har aldrig set en forretningsmand sidde og amme et barn....aldrig

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-08-03 22:16

Johan Holst Nielsen <johan@weknowthewayout.com> skrev:

Hej Johan

> Jah... så har en kvinde gjordt det igen - endda i overlegen stil :D

Mage til uansvarlighed skal man s'gu lede længe efter. Gad vide hvem det
ville gå mest ud over, hvis hun kørte galt. Fedt hun kom ind og brumme.
Utroligt, at hun ikke synes hun slap billigt med 100 $ i bøde.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.