Kaïro (Pulse) og Cure
Fra : Sonny

Dato : 10-08-03 12:55

Undskyld hvis jeg bringer "gamle" film på bane igen, men jeg må lige dele
min begejstring for "Kaïro" af Kiyoshi Kurosawa! Jeg så den forleden på
japansk dvd og var meget begejstret for den !! Måske min favorit blandt
de nye japanske gysere (for den er mere end blot en gyser!)... Jeg var
egentlig ikke specielt glad for Kurosawas tidligere ret Se7en-agtige bedrift
"Cure", som jeg fangede i Cinemateket, men "Kaïro" fik altså hårene til at
rejse sig i nakken på mig! Hans nyeste film deltog i hovedkonkurrencen i
Cannes i år dog uden at vække større opsigt... Jeg glæder mig dog til at se
flere film fra hans hånd!

Sayonara!
Sonny

Fra : Mathness

Dato : 10-08-03 20:33

On Sun, 10 Aug 2003 13:55:17 +0200, Sonny wrote:

Kan kun give dig ret, Kaïro er en fantastisk film, dens stil med gys i
slow motion virke rigtig godt.

Har desværre ikke fået set Cure endnu, vil gerne se den, selvom den ikke
alle steder har fået en god omtale.

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-08-03 21:18

Hej!

Sonny wrote:

> men "Kaïro" fik altså hårene til at rejse sig i nakken på mig!

Den rummene og den røde tape, som skal påføres efter man har været derinde?

Jeg synes den var ganske glimrende som uhygge/gyser men mine venner (som normalt
også ser "anderledes" film) kunne ikke li' den.

Du kan evt. se Uzumaki ("Vortex") hvis du vil se en _rigtig_ skummel film
Men forvent ikke et gys...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Sonny

Dato : 10-08-03 21:33

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse:
> Du kan evt. se Uzumaki ("Vortex") hvis du vil se en _rigtig_ skummel film

Tak - den står klart på min liste!!

Er der i øvrigt nogen, som kender et sted jeg kan købe "Kaïro" o.a. gode
film i japansk region 2 uden at skulle af med en masse penge i forsendelse?
Af en eller anden grund kan jeg ikke tage til takke med den "billige"
kinesiske udgave (som kan fås gennem Axel Music) og synes at cdjapan er en
anelse for dyrt!!

Peace,
Sonny

Fra : Morbid Angel

Dato : 11-08-03 06:55

On Sun, 10 Aug 2003 22:33:04 +0200, "Sonny" <Ingen@spam.invalid>
wrote:

> [...]
>Af en eller anden grund kan jeg ikke tage til takke med den "billige"
>kinesiske udgave (som kan fås gennem Axel Music) og synes at cdjapan er en

Du kan købe den hos http://www.adrenafilm.de/
Koster 64 Euro + evt forsendelse giver ca. 500,-Dkr som helt sikkert
også er for dyrt.

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......