ISP hos teledanmark ?
Fra : Dennis Larsen

Dato : 10-08-03 09:39

Jeg mener at TDC har en ISP server som man kan registrer sig på, så man kan
køre sig egen mailserver der hjemme.

Hvad heller denne server ?

//dl

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-08-03 12:03

"Dennis Larsen" <dl_it@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mener at TDC har en ISP server som man kan registrer sig på, så
man kan
> køre sig egen mailserver der hjemme.

Er det backupmx du omtaler?
Se: www.makr.dk/?backupmx

--
Martin Højriis Kristensen - http://www.makr.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Dennis Larsen

Dato : 10-08-03 13:06

Så hvis nu jeg har en mailserver her hjemme, så vil andre ikke kunne send
til den, og jeg ville ikke kunne sende mail ud til andre ...

//dl

PS. Jeg skal bruge en god beskrivelse, med andre ord... skær det ud i PAP...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-08-03 13:58

> [...]
send
> til den, og jeg ville ikke kunne sende mail ud til andre ...

Du er i en forkert gruppe. Prøv evt i tele.internet.adsl
Læs også www.makr.dk/?quote