De Danske Vægtkonsulenter
Fra : Claus

Dato : 09-08-03 23:18

Hej Alle.
Jeg har fået anbefalet De Danske Vægtkonsulenter af et par stykker, der har
haft succes med dem.

Hvad er priserne? Hvor lang tid binder man sig, og hvordan fungerer det i
det hele taget?

Hilsen
Claus

Fra : netper

Dato : 10-08-03 06:48

Prøv deres hjemmeside

http://www.weightconsultants.com/da/

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus

Dato : 10-08-03 08:37

"netper" <netper.news@kandu.dk> wrote in message
> Prøv deres hjemmeside
>
> http://www.weightconsultants.com/da/

> http://www.kandu.dk/

Jeg havde godt nok set siden, men kunne ikke finde nogen priser derinde. Det
er vist dem, jeg er mest interesseret i

Hilsen
Claus

Fra : netper

Dato : 10-08-03 08:43

Hvis du scroller godt langt ned på forsiden så står der nogle priser

Indmeldelse andrager kr. 200 og ugeafgiften andrager kr. 45.

Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Freedom

Dato : 11-08-03 10:19

Dårlig erfaring, umuligt at spise normalt, kan ikke tilsætte fedt, syntes
det er klamt, har svært ved konceptet man ikke må motionere, drikke en øl i
ny og næ, kan ikke klare deres strenge fanatiske fremtoning;)

Min veninde tabte 11 kilo ved det men har taget det hele på igen, da hun
ikke kunne blive ved at holde de skræppe regler, men nogle virker det jo for
så prøv det da:)

Er nu på WW og har tabt 22 kilo, det kan jeg med!
Iben

Fra : Therese

Dato : 11-08-03 16:54

Jeg har tabt 17,5 kg på 20 uger vha. DDV.
Jeg synes det er en god kostomlægning og det er relativt nemt at overholde
stabiliseringen efter man er færdig.

Indmeldelse 200 kr. Herefter 45 kr/uge, så længe du skal tabe dig. Herefter
er det gratis at deltage. Der er "mødepligt", hvilket jeg havde det bedst
med. Man har så 5 ugers selvvalgt ferie udover de 4 ugers sommerferie og 2
ugers juleferie + div. helligddage.

Det handler om at finde det koncept, der passer til dig. Vil du vide mere,
spørger du bare

Kig evt. på http://www.flemmingberg.dk

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Jespo

Dato : 12-08-03 17:48

20 kg på 15 uger / spiser mig mæt hver dag !

Den strenge fremtoning variere nok fra hold til hold
nogen har brug for en "fast hånd" andre har ikke
følger man planen er der ingen undskyldninger for ikke
at tabe sig.

Citat >"Dårlig erfaring, umuligt at spise normalt, kan ikke tilsætte fedt"

passer ikke - man skal have fedt på denne kostplan hver dag !

Jesper
Maj 134 kg. / d.d.114 kg.

Fra : Freedom

Dato : 12-08-03 18:16

"Jespo" <jespo@FJERNnypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen har brug for en "fast hånd" andre har ikke
> følger man planen er der ingen undskyldninger for ikke

Sådan er det med alle kure, følger du det, skal man nok tabe sig, men hvad
nytter det hvis man ikke kan holde det hvis det gøæres for umuligt! Sådan
var det altså for mig så....WW duer for mig og noget andet for dig, Der blev
spiurt om vores meninger og jeg gav min!

> Citat >"Dårlig erfaring, umuligt at spise normalt, kan ikke tilsætte fedt"
>
> passer ikke - man skal have fedt på denne kostplan hver dag !

Hvordan kan du sige at det ikke passer? JA, man skal have fedt, og spiser du
ikke nok skal det tilsættes og det skal hest tilsættes det fik jeg at vide
på kurset! Så må hun jo lyve....det er dårlig reklame for DDV!!

Iben

Fra : JS

Dato : 13-08-03 11:35

"Freedom" <whoknows@onca.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> ikke nok skal det tilsættes og det skal hest tilsættes det fik jeg at vide

Hest? Er der meget fedt i det?

Fra : Freedom

Dato : 13-08-03 11:54

;)))

Ja, se det komme vel an på om det er en overvægtig hest!

Iben

Fra : Janne Hornbeck Larse~

Dato : 30-08-03 15:25

>Hvad er priserne? Hvor lang tid
>binder man sig, og hvordan fungerer det i
>det hele taget?

Hej Claus !

Du binder dig kun for en uge ad gangen. Det koster 300,- at melde
sig ind derefter 45,- ved den ugentlige vejning (medlemskabet en
uge frem...)

Fra : Iben Staal Olsen

Dato : 31-08-03 18:49

"Janne Hornbeck Larsen (slet 8J6KH)" <janne.aarup@8J6KHlarsen.mail.dk> wrote
in message news:10622535780.0110647637621071@dtext.news.tele.dk...

> Hej Claus !
>
> Du binder dig kun for en uge ad gangen. Det koster 300,- at melde
> sig ind derefter 45,- ved den ugentlige vejning (medlemskabet en
> uge frem...)

Hej Claus (og Janne),

Det er altså ikke helt rigtigt at det koster 300 kr. at melde sig ind, her
er hvad der står på deres hjemmeside:

Hvis du ikke er medlem, men ønsker at blive det, kan du til hver en tid -
uanmeldt - møde op på de tidspunkter, der står i parentes. De øvrige
tidspunkter kan kun vælges af medlemmer.

Du skal beregne ca. 2 - 3 timer første gang, da kostplanen skal gennemgås.
Møderne er forbeholdt voksne, men også børn og unge med vægtproblemer er
velkomne.
Indmeldelse andrager kr. 200 og ugeafgiften andrager kr. 45.

Mvh.

Iben